15.06.2015

Różne księżne, te same stroje...

Dziś zestawienie ubrań i akcesoriów, które wybrała nie tylko Máxima :)

Torebka od Carland Copenhagen



         

Máxima ma także taką samą różową torebkę:


Sukienka od Dolce&Gabbana

     

                                                                                                Buty od LK Bennett



Torebka od LK Bennett


                                                                       
Sukienka od Valentino




                               

Nierozpoznana sukienka

      

Sukienka od Natan


Sukienka od Valentino


***
Coś na poprawienie humoru :)))


Żródła: http://princessesblog76.blogspot.com/, www.royalista.com, www.royaltyismylife.blogspot.com,www.hellomagazine.com.

12 komentarzy:

  1. Księżna Marie Chantal tez nosiła sukienkę D&G tą samą co Maxima i Victoria (nawet w tym samym kolorze co Vic) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :) mam pytanie: ile ci tak mniej więcej czasu zajęło pisanie tego posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej z 1,5h. Szukanie zdjęć,jest bardzo czasochłonne. Zdecydowałam się na posta tego rodzaju, bo potrzebna jest jakaś odmiana niż same biografie ;)
      Następna notka to Ciekawostki lub notka o ślubie W-A i Màximy :)

      Usuń
  3. moja propozycja to maxima w kreacjach więcej niż raz

    ps czytaliście już?

    http://www.pomponik.pl/plotki/news-ksiezna-cristinia-de-borbon-oskarzona-o-oszustwa-podatkowe,nId,1834946

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post,,czekam na kolejne notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem trudno zdecydować która z pań lepiej wygląda w danej stylizacji...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trudno byłoby mi podjąć decyzję

      Usuń
  6. Lubię takie notki dla odmiany :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka :)) Jestem ciekawa czy biżuteria też się u nich powtarza...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiedziałam, że tyle kreacji się 'powtarzało', ale stylizacja od Prady i Maxi kapelusz... obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zorientowałabym się, że sukienka Victorii ze chrztu Leonore to ta sama co Maximy.
    Zdjęcie Elci genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Elżbieta powala swoją miną :)
    Mi się podoba sukienka od Prady.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...