23.12.2015

List z Holandii #2

Jeszcze wczoraj pisałam o mojej odpowiedzi na list z Monako, a dziś... można by rzec, że to swoisty prezent świąteczny. Jest to mój drugi list od Holenderskiej Rodziny Królewskiej, a pierwszy ze zdjęciem!


Do zdjęcia została dołączona karteczka z podziękowaniami, zdjęcie zostało wykonane w 2013 miesiąc po inauguracji Willema-Alexandra.


Na razie jest to mój ulubiony "list". Po otrzymaniu pierwszej odpowiedzi z Holandii byłam bardzo zawiedziona, że przysłali tylko karteczkę. Teraz wybaczyłam już Pałacowi :D


Na odpowiedź czekałam około 2 tygodni.

***
Za chwilę pojawi się post ;)
***
Ciekawostka: ten post jest 200 postem opublikowanym na blogu (w wersji roboczej jest ich 13) :)
Udostępnij

1 komentarz :

  1. Gratuluję odpowiedzi ze zdjęciem 200 postu :)

    Osobiście uważam, że powinni podesłać nowsze zdjęcie- jednak darowanemu koniowi nie zagląda się w paszczę!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.