28.01.2016

International Film Festival Rotterdam 2016

Wczoraj wieczorem królowa Máxima oficjalnie zaiaugurowała 45 edycję filmowego festiwalu w Rotterdamie.



Tegorocznym tematem przewodnim jest "ID Check", czyli promowanie ochrony danych osobowych (zresztą dziś świętujemy Dzień Ochrony Danych Osobowych) i rzeczy z tym związanych.


45 Edycja IFFR potrwa do 7 lutego.


Oprócz emisji filmów został stworzony specjalny program edukacyjny dla studentów i uczniów.


Królowa nosiła kostium od Etro oraz kolczyki od Suzanne Friis  Bjørner.


Co do stroju: kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie na Twitterze (zdjęcie góry kostiumu), pomyślałam "ale super, pewnie Máxi założyła jakąś długą suknię", lecz gdy zobaczyłam kostium w pełnej krasie, stwierdziłam, że na taką ważną okazję ten kostium się nie nadaje. Ale wiem, że taki Máxima ma styl i że lubi się w takich ubraniach. Ale może się nie znam. Pomimo wszystko, nie podoba mi się ta stylizacja.


źródła:www.koninklijkhuis.nl,www.modekoninginmaxima.nl,www.gettyimages.com

4 komentarze:

  1. Mi bardzo sie podoba wzor i kolory. W sumie to bylby piekny stroj gdyby to byla suknia a nie spodnie..ale maxi i tak we wszystkim ladnie. Ubralaby nawet worek i wygladqlq by stylowo ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. W zupełności się z Tobą zgadzam, Iza :) Nie lubię kostiumów, a ta stylizacja nawet byłaby ładna... gdyby nie to, że to kostium. Każdy ma jednak inny gust

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślę, że lepiej byłoby, gdyby była to sukienka, chociaż ogólnie stylizacja nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...