30.01.2016

List z Austrii

Dziś wstawiam zdjęcia odpowiedzi od arcyksięcia Markusa Habsburga, otrzymałam ją w poniedziałek - 18 stycznia, ale nie miałam wcześniej okazji, aby ją wstawić :)



Na odpowiedź czekałam miesiąc. List napisałam po angielsku.


Poniżej widzimy kilka "gadżetów", które przysłał arcyksiążę.





Jutro pojawi się post o liście z Belgii, który przyszedł do mnie w środę. Oczywiście, czekam na kilka innych listów. W lutym mam zamiar wysłać listy do króla Willema Alexandra i królowej Máximy, do księżnej Mary i do księżniczki Estelle.

A Wy do kogo macie zamiar wysłać list ? :)

Jeszcze jedno pytanie: czy zdjęcia listów są wyraźne i czytelne ? Pytam z czystej ciekawości, jeżeli są niewyraźne bądź coś jest nie tak, poprawię to :)

Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zdjęcia są wyraźne. Gratulacje! :) Ja na razie mam zamiar czekać cierpliwie na odpowiedzi, więc kolejny list wyślę prawdopodobnie kiedy Victoria urodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar wysłać listy do księżnej Marie i księżniczki Estelle ;).
    Gratuluję listu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja mam zamiar wysłać do księżnej Mary i do księżnej Marie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Jeszcze nie wiem do kogo wyślę list :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję odpowiedzi :)
    Ja choć miałam nie wysyłać już listów, postanowiłam napisać jak Vic urodzi i kartkę z życzeniami do Estelle :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...