14.01.2016

NL Groeit + Paranoiczne przypuszczenia

Wczoraj, w Van Nelle Fabriek w Rotterdamie królowa Máxima wzięła udział w inauguracji programu NL Groeit.


Program jest dedykowany młodym przedsiębiorcom.


Królowa wzięła udział w wydarzeniu jako członek Holenderskiego Komitetu ds. Przedsiębiorczości i Finansów.


Królowej towarzyszył premier Mark Rutte.


Máxima ma na sobie znany zestaw od Claesa Iversena, który miała na sobie podczas wizyty w Danii w ubiegłym roku.

***
Od wczoraj moją głowę zaprząta pewna rzecz dotycząca Máximy. Moją uwagę przykuło zdjęcie z wczorajszego przyjęcia.


Poniżej widzimy zdjęcie w tej samej sukience, kiedy królowa miała ją na sobie podczas wizyty w Japonii.


Warto też wspomnieć, że ostatnio królowa wybiera raczej luźne ubrania, do tego często nosi torebki przy sobie.


W jednej z niemieckich gazet czytałam, że królowa cały czas choruje, że schudła i że wygląda na zmęczoną. Poniekąd się z tym zgadzam. Moim zdaniem trochę wygląda na zmęczoną, ale nie schudła. Powiedziałabym, że wręcz przytyła. Co do choroby...... sądzę, że nie jest chora, mam tylko swoje wyimaginowane przypuszczenia.


Dlaczego w tytule napisałam "paranoiczne" ? Rozmyślania na ten temat zajęły mi cały dzień w szkole, i dzisiejsze popołudnie. Mam nadzieję, że przez to nie dostałam jedynki ze sprawdzianu z matematyki ;)


Powyżej zdjęcie z czerwca 2003 :)


Co myślicie ? To prawda czy moje przywidzenia ?

Do wtajemniczonych: mama potwierdziła moje przypuszczenia :D To już coś znaczy ;)


źródła:www.koninklijkhuis.nl,www.vorsten.nl,www.newmyroyals.com,www.modekoninginmaxima.nl

11 komentarzy:

  1. Naczy że według twoich przypuszczeń Max jest w ciąży? A nie wydaje się że ona za "stara"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przypuszczam.
      Cóż, wydaje mi się że jest może trochę za stara,ale w tych czasach późne macierzyństwo nie dziwi. Moja ciocia urodziła mając 42 lata i nie było żadnych komplikacji.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za pozytywne przypuszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli rzeczywiście tak by było....to liczymy tym razem na chłopca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to dopiero była by niespodzianka, gdyby okazało się, że to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym bardzo zaskoczona, gdyby Twoje przypuszczenia stały się rzeczywistością. Na razie wolałabym podchodzić do tego z pewną dozą ostrożności, w końcu pewność będziemy mieć dopiero po opublikowaniu oficjalnego oświadczenia. Jak już wspominałam, byłabym BARDZO zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie Ci się wydaje, przecież na tym zdjęciu w sukience nic specjalnego nie widać, tam jest tyle marszczeń i zakładek że złudzenie optyczne gwarantowane. Poza tym jeśli Maxima chciałaby mieć 4 dziecko to zdecydowałaby się już dawno kiedy była księżną i miała trochę mniej obowiązków niż teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od czasu pobytu w szpitalu pojawiały się takie plotki. A pałac ich nie zaprzeczył.

      Nawet jeśli to nieprawda (a raczej tak) warto pomarzyć ;)

      Usuń
  7. Być może coś w tym jest. Ja jednak podobnie jak dziewczyny wyżej podchodziłabym dk tego dość sceptycznie ze względu też na wiek Maximy. Oczywiście nie twierdzę, że jest stara, ale uważam, że gdyby chciała mieć kolejne dziecko to byłaby w ciąży parę lat temu ;) ale może.. A nóż widelec będzie w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie by było, trzymam kciuki żeby była to prawda :)

    OdpowiedzUsuń

Wykonała Ronnie