05.03.2016

Co królowa założy we Francji ? + więcej

W przyszłym tygodniu para królewska odwiedzi Francję na zaproszenie prezydenta Hollande'a. Jak sądzicie co królowa wybierze na tę okazję ? Oto moje propozycje:

1 Dzień:


lub


lub



lub

lub coś innego

Bankiet:


lub


lub



lub coś nowego/innego.

Jeżeli tiara się pojawi to być może Diamond Rose Cut Bandeau albo Antique Pearl Tiara.

Dzień 2:


lub


lub coś nowego/innego.

***
Informacja: Przez kilka dni, dokładnie do 10 marca będę miała problemy z internetem. Notki być może się pojawią, ale nie obiecuję. Wygląd bloga jest tymczasowy, jeszcze się zmieni. W każdym razie proszę o ciutkę cierpliwości ;)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że zobaczymy któregoś dnia Maxi w sukience z pierwszego zdjęcia. Jest prześliczna (nawet z tymi infantylnymi motylkami).;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nowy szablon bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę się odnaleźć w tym nowym wyglądzie. Za dużo zmian na raz ;)
    Mam nadzieję, że Maxi nie założy tej zielonej sukni, nie bardzo podobają mi się te dziwne kokardy na ramieniu, ale są bardzo w jej stylu. Za to liczę, że wybierze stylizacje, które zaproponowałaś na drugi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się przedostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam do przeczytania i oceny mojego pierwszego artykułu!
    http://europejskie-rodziny-krolewskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stawiam na coś zupełnie nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie urzekła pierwsza stylizacja z propozycji na drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...