11.03.2016

Aktualizacja: Król Willem Alexander i królowa Máxima we Francji - Dzień 2

Para królewska odwiedziła dziś kawiarnię "Le Carillon". Była ona jednym z celów zamachowców z 13 listopada ubiegłego roku. Rozmawiali z właścicielem, pracownikami i ludźmi wówczas obecnymi.


Warto wspomnieć, że para przyjechała na miejsce elektrycznym autobusem.


Później odbyło się spotkanie z mer Paryża, Anne Hidalgo.



Różowa sukienka i płaszcz pochodzą od Natan. Nakrycie głowy i suknię widzieliśmy już raz (kto nie widział odsyłam: link).


Później, król i królowa uczestniczyli w ceremonii podpisania umowy między Holandią a Francją. Chodzi o zawiązanie współpracy w dziedzinie ekonomii.





Para zwiedziła również Muzeum Mody i inkubator "NUMA". Na pytanie dziennikarza o samopoczucie księżniczki Alexii, król powiedział: "Będzie dobrze. Alexia poddaje się rehabilitacji, z dnia na dzień jest coraz lepiej".

Przypomnijmy, że z powodu złamanej nogi księżniczka nie będzie obecna na Dniu Króla.

Wieczorem odbył się uroczysty koncert w Pałacu Petit w Paryżu, w ramach podziękowania Prezydentowi Hollande'owi za gościnę.

newmyroyals.com

newmyroyals.com

newmyroyals.com

Królowa miała na sobie suknię od Toma Forda

newmyroyals.com

10 komentarzy:

  1. Niespecjalnie podoba mi się dzisiejsza stylizacja Maximy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxima lepiej wyglądała w tej sukience za pierwszym razem

      Usuń
  2. oprócz toczka, to stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej podoba się fryzura.;) Choć cała reszta również przypadła mi do gustu. Sama nie założyłabym tego "kraciastego" płaszcza, ale ma w sobie jakiś urok.
    Trochę czepnę się Alexii i złamanej nogi. Jak można poddawać się rehabilitacji mając założony gips?? Chyba, że teraz są lepsze metody leczenia złamań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mi przyszło do głowy. No chyba, że nie ma gipsu, a usztywniające inne coś i musi już ćwiczyć? Nie mam pojęcia...
      Ważne żeby wróciła do sprawności, bo jako dziecko nie móc się ruszać jest ciężko :)

      Usuń
  4. Maxima w wersji wieczornej jak zwykle w swoim stylu. Sukienka mi się nie podoba, ale cała stylizacja bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje z podróży mi się podobają, nie pamiętam podróży przy okazji, której każda stylizacja na swój sposób by mi się spodobała. Chociaż to dwie z czwartku mnie zachwyciły o wiele bardziej, tak Maxi wczoraj również mi się podobała, chyba ze względu na fakt pozostania wiernej swojemu stylowi. Wieczorna suknia, na pewno nie w królewskim stylu, ale w połączeniu z fryzurą i biżuterią Maxima prezentowała się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczorajsza wieczorna kreacja nieco szokująca, ale jak to bywa u Maximy się wybroniła. Ogólnie stylizacje z Francji na 5+ (odjęłam z 6 za ten wczorajszy toczek?, który dziwnie wygląda).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieczorana suknia trochę dziwna, ale jak najbardziej w jej stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta suknia wieczorowa to suknia w stylu Królowej- ma to swój urok, że jest wierna sobie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...