31.03.2016

Najlepsza stylizacja marca + więcej

Nadszedł czas wybrać najlepszą stylizację marca.

1


2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Głosować możecie po prawej stronie bloga, potrwa ono do 7 kwietnia.

***
Co do Mabel - jestem okropna. Jak pewnie większość już wie, był to jedynie żart primaaprilisowy :D

Mam nadzieję, że kilka osób udało mi się nabrać ;)

Zachowałam post o rzekomych zaręczynach. Oto on:

 Co za dzień! Podano przed chwilą informację o zaręczynach premiera Holandii, Marka Rutte z księżną Mabel!!!!


Jak się dowiedzieliśmy, para królewska i księżniczka Beatrix bardzo się cieszą z zaręczyn. 

Królowa spytana przez dziennikarza powiedziała:

"Mabel zawsze pozostanie członkiem naszej rodziny. Cieszymy się jej szczęściem. Zasłużyła na to."

Ślub planowany jest na jesień tego roku. Ma się odbyć w Holandii.

Data oficjalnego oświadczenia z pewnością nie została wybrana przypadkowo : dziś 15 rocznica ogłoszenia zaręczyn Willema-Alexandra i Máximy.

Księżna utraci swój tytuł i zostanie panią Rutte.

Mamy zdjęcie pierścionka!!!


Może kiedyś dożyję tej chwili gdy będzie mi dane ogłosić jej zaręczyny - na poważnie ;)

7 komentarzy:

  1. Nabralam sie :D ach ty niedobra, juz sie na slub cieszylam.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jesteś okropna!!! Jak to tak ludzi nabierać, Prima Aprillis dopiero jutro :D
    Ja też muszę się przyznać, że się nabrałam... Zwłaszcza, jak zobaczyłam zdjęcie pierścionka

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że Maxi w tym miesiącu postawiła na brąz/złoto. wszystkie stylizacje miała ładne, ale jak dla mnie 5 jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się nabrałam :( Bu... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowane. Jako że, stanowczo mówię "nie" kaloszom i pomarańczom wybrałam 14.;)
    Też się w pierwszej chwili nabrałam, choć szybko wujek google powiedział prawdę.;) Ale pomysł był przedni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nabrałam się :p
    Byłam pewna,że to prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy piszą, że się nabrali, a nikt nie pomyślał o ewentualnych konsekwencjach prawnych dla autorki, gdyby ta wiadomość poszła w świat. To zbyt poważne sprawy żeby sobie z nich żartować.

    OdpowiedzUsuń

Wykonała Ronnie