Odpowiedzi z Anglii i Luksemburga

marca 15, 2016

W ostatnim czasie otrzymałam dwie odpowiedzi na moje listy. Pierwsza - z Anglii - przyszła w miniony piątek, zaś druga z Luksemburga dzisiaj.






Na odpowiedź od księżniczki Anne czekałam niecałe dziesięć dni, zaś od pary wielkoksiążęcej ponad 3 miesiące.


Może Was zdziwić, że już wysyłam życzenia wielkanocne. Napisałam dużo listów i wysyłam po kilka w tygodniu, aby się nie nazbierało na okres świąteczny. Przykładowo, w ubiegłym tygodniu wysłałam trzy: do księżnej Kornwalii, do króla Felipe VI i do księżnej Laurentien.



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Gratulacje :)
    Tylko do mnie jakoś te listy ostatnio nie chcą przychodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś nie mogę się zebrać do wysłania kartek na Święta...chyba tym razem sobie odpuszczę, bo ostatnio mam za dużo na głowie :(

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obsługiwane przez usługę Blogger.