26.04.2016

Aktualizacja: Annemarie urodziła syna!!

nos.nl
24 kwietnia książę i księżna Parmy zostali rodzicami! Chłopiec przyszedł na świat o godzinie 8:58 i waży 3020 gram. Matka i dziecko czują się dobrze. Książę Carlos był obecny przy porodzie. Mały książę urodził się w szpitalu im. królowej Juliany w Hadze.

Automatycznie Parmeńska Rodzina Książęca ma nowego następcę tronu. Chłopiec wyprzedził w linii sukcesji stryja, księcia Jaime'a. Ma dwie starsze siostry: Luisę i Cecilię.

Mały książę otrzymał imiona:

Carlos Enrique Leonard

Carlos - najczęściej powtarzane imię w dynastii. To samo imię ma jego ojciec i dziadek, zmarły w 2010 roku.

Enrique - po stryju Carlosa, księciu Sixto Enrique.

Leonard - jedno z imiona Hansa  Gualthérie van Weezel, ojca księżnej Annemarie.

Będzie znany pod pierwszym imieniem. 

Jego obecny tytuł to:

Jego Książęca Wysokość Dziedziczny Książę Parmy.

***
Zapraszam do zaktualizowanego postu, z powodu zdjęcia z audiencji u Franciszka:




4 komentarze:

  1. Nareszcie syn,który przejmie tytuł po ojcu. !Tak też myślałam,do trzech razy sztuka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam, że to będzie chłopiec (wprawdzie obstawiałam poród końcem maja). Bardzo ładne imiona wybrali, choć ja bym je "ustawiła" w nieco innej kolejności ;) Teraz pozostaje nam czekać na pierwsze zdjęcia i poród Viktórii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super tak trzymałam kciuki, żeby urodził się następca tronu !
    Witam na świecie małego księcia- już trzeci w tym roku: Oscar, Alexander a teraz Carlos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Carlos pewnie czuje ulgę, że w końcu ma prawowitego dziedzica tronu :) Obstawiałam chłopca, więc cieszę się, że zgadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Wykonała Ronnie