27.04.2016

Dzień Króla 2016





Nie pojawiły się żadne nowe oficjalne zdjęcia. Powyższe pochodzi z października ubiegłego roku.

Fani rodziny królewskiej od rana byli obecni w Zwolle.







Dla przypomnienia, Zwolle jest stolicą prowincji Overijssel. Liczy 121 tysięcy mieszkańców. Leży nad rzeką IJssel.


Opublikowano również zdjęcie rodziny.



 "Może i to najzimniejszy Dzień Króla w historii, ale atmosfera w Zwolle ogrzeje każdego. Do zobaczenia!" - król Willem Alexander.


Spódnica i bluzka królowej pochodzi od Natan.


O 11 powinna pojawiła się rodzina królewska. Oprócz pary królewskiej i księżniczek byli obecni: książę Constantijn i księżna Laurentien oraz synowie księżniczki Margriet z żonami: Maurits i Marilene, Bernhard i Annette, Pieter-Christiaan i Anita, Floris i Aimee.


Sukienka Alexii pochodzi od Zary, a Ariane od Pili Carrera. Księżna Laurentien założyła płaszcz od Missoni, taki sam w swojej szafie ma księżna Mary.






Potem rodzina przeszła pieszo na plac Blijmarkt. Zespół grający przez kilka minut zagrał piosenkę: "Jej Wysokość to świetna dziewczyna" ;) Piosenkarze nie zostali wybrani przypadkowo, wszyscy pochodzą z Zwolle.

"Atmosfera jest świetna. Zwolle to dla mnie szczególne miejsce, ponieważ urodził się tu mój ojciec" - księżna Laurentien.



Księżniczki mogły zabawić się w tworzenie graffiti.



Podczas występów muzycznych królewscy goście zostali poczęstowani miejscowym przysmakiem.


"To był duży cios, ale cieszę się, że pomimo tego tu jestem" - księżniczka Alexia o kontuzji, której nabawiła się w Lech.


Na pytania co jest najpiękniejsze w Dniu Króla księżniczka Ariane odpowiedziała: "Wszystko!"





Później, rodzina została przewieziona statkiem na główny plac, gdzie zakończyły się obchody.







Król podziękował wszystkim zebranym za tak ciepłe przyjęcie. Wyraził również nadzieję, że w przyszłości uda mu się ponownie odwiedzić Zwolle.




I tak oto Dzień Króla 2016 w Zwolle przeszedł do historii.


Ze swojej strony pozostaje mi podziękować, że miałam możliwość poprowadzenia relacji "na żywo", której w zeszłym roku nie miałam. Z pewnością obchody w przyszłym roku będą huczniejsze, ponieważ 27 kwietnia 2017 król skończy 50 lat. Kto wie, może pojawią się przedstawiciele innych rodzin królewskich ? ;)




źródła:www.twitter.com,www.refdag.nl,www.modekoninginmaxima.nl,www.vorsten.nl,www.koninklijkhuis.nl

17 komentarzy:

  1. Super stylizacja Maximy. Taka wiosenna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt mi się podoba dzisiejszy wygląd rodziny, brak jest elementu wspólnego który by ich łączył np.kolor, jedynie co mi przypadło do gustu to fryzury Amalii i Alexii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd się zgadzam. Wygląda to trochę jakby każdego wycięli z innego Dnia Króla i wkleili do jednego obrazka ;)

      Usuń
    2. Ja tez zaskoczona jestem, że każdy w innym kolorze.

      Usuń
  3. Sukienki dziewczynek też bez szału, te które pokazałaś wczoraj były dużo lepsze, jedynie sukienka Alexii się wybija na tle sióstr. Jestem trochę zawiedziona, ale może to już taki wiek ze stylizacje nie bardzo mnie zachwycają. Chyba łatwiej jest ubrać małe dzieci niż nastolatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko bardzo się cieszę że zobaczyliśmy rodzinę w komplecie, fajne są takie święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę stwierdzić, że Laurentien bardzo źle nie wyglądała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaskoczyła :) Pozytywnie ;p

      Usuń
    2. W końcu wzorowałą się na Mary. Taki sam płaszcz księżna zaprezentowałą w tym roku podczas wizyty w Arabii Saudyjskiej oraz całkiem niedawno, witając parę prezydencką Meksyku.
      Mam nadzieję, że dalej będzie czerpała z Mary.

      Usuń
  6. Super zobaczyć rodzinkę w komplecie :)
    Stylizacja Maximy bardzo ładna, chociaż jeszcze lepsza byłaby bez tego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w życiu to napisze ale Amalia wyglądała bardzo pięknie! Podoba mi się sukienka Alexii. Ariane podoba mi się najmniej też chyba pierwszy raz ;D /Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę że uroda Amalii zyska wraz z wiekiem i jako dorosła kobieta będzie mogła ją korzystnie wyeksponować. Za nic w świecie nie wiem po kim orientalną urodę odziedziczyła Ariane, ten kształt oczu jest inny jak u sióstr i rodziców

      Usuń
  8. Mnie też Laurentien pozytywnie zaskoczyła. Maxima ślicznie wyglądała, księżniczki też. Dobrze, że uczesane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wow za rok będą 50 urodziny króla, bardzo jestem ciekawa czy będzie feta,czy jakieś oficjalne uroczystości. Jak to było z Beartix, czy huczniejsze są jakieś określone okrągłe rocznice?

      Usuń
    2. W przypadku Beatrix odbyło się przyjęcie. Byli inni royalsi.
      Kiedy WA skończył 40 lat to odbyło się przyjęcie z członkami innych rk.
      W przyszłym roku Dzień Króla wypadnie w czwartek, więc myślę, że w sobotę (29 kwietnia) może się odbyć huczniejsza impreza.
      Szczegóły powinniśmy poznać jesienią. Zwykle w październiku udzielają informacji o nadchodzącym Dniu Króla.
      I tak obchody w Holandii chowają się do norweskich czy szwedzkich ;)

      Usuń
  10. Na pytania co jest najpiękniejsze w Dniu Króla księżniczka Ariane odpowiedziała: "Wszystko!" - bardzo konkretna odpowiedź.

    MAm nadzieję, że dwór holenderski wzorując się naobchodach szweckich, duńskich, norweskich czy angielskich obchodach zorganizuje coś lepszego niż sam bankiet. I będziemy mogły się razem ekscytować tymi wydarzeniami!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...