02.04.2016

Nadszedł czas na podsumowania - 1 urodziny bloga




Z okazji urodzin przygotowałam dla Was podsumowanie blogowania w formie alfabetu:

A jak Amsterdam


Stolica Holandii. Najczęściej wyszukiwane hasło przekierowujące do bloga.


B jak bloggerzy



Czyli ci, którzy dzielą ze mną fach i pasję. Bardzo chcę podziękować zarówno tym dziewczynom, z którymi współtworzyłam Royal Watcher Poland, ale także innym bloggerom. I nie mam tu na myśli tylko królewskich bloggerów! :) (tu podziękowania kieruję do Wiktorii, Oli i Ani z Nie ma to jak szkoła)


C jak ciekawostka


Tego samego dnia, w którym założyłam bloga urodziła się księżniczka Emma Marie - córka pretendenta do tronu niemieckiego, Georga Friedricha.

D jak Dzień Króla


Najważniejsze święto w rodzinie królewskiej. Bardzo się cieszę, że będzie mi dane po raz drugi napisać o kolejnym Dniu Króla :)

E jak etykieta

Czyli zbiór zasad jak się nie upokorzyć przed monarchą ;P 

F jak fakty

Czyli 25 faktów o mnie - LINK.


G jak Gif tygodnia



Obiekt cieszący się zainteresowaniem na blogu.

H jak hejty

Zdarzały się. Teraz już się nimi nie przejmuję, przyznam, że tylko jeden komentarz na blogu mnie zirytował ;)


I jak inspiracja

Tu piszę m.in. o ostatnim mailu jakiego dostałam. Zainspirowałam już trzy osoby do pisania listów, w tym mamę ;D

J jak jakość


Doświadczenie robi swoje. Z biegiem czasu coraz bardziej patrzę na swoje notki bardziej krytycznym okiem, staram się poprawiać niedociągnięcia i dbać o szczegóły. Od pewnego czasu możecie zauważyć, że staram się aktualizować posty pochodzące z kwietnia 2015.

K jak komentarze

Dobre i czasem złe - jest ich 2764.

L jak Larissa



Osoba, która była przy mnie na dobre i na złe. Wiele nas łączy, chociażby miłość do kryminałów, wada wzroku, pęd do władzy czy śląskie korzenie, ale też dzieli np. poglądy religijne, tiary i agenda ;P 

M jak Máxima


Siła napędowa bloga. Moja ulubiona postać w HRK i ogólnie. Bez niej nie byłoby mnie tu :)

N jak Niedziela z Holandią

Cykl poświęcony Niderlandom. Łączna liczba wyświetleń wszystkich postów z tej serii to ponad 2500.


jak odbiorcy



Pięć krajów, których internauci najczęściej odwiedzają bloga to: Polska, Niemcy, Hiszpania, Stany Zjednoczone i Francja.
P jak posty

A było ich 288.

R jak radość z pisania

Tu chyba nie muszę nic dodawać :)

S jak styczeń

W tym miesiącu najliczniej odwiedzaliście bloga.


T jak The Royal Forums


Czyli prawdziwa kopalnia wiedzy na temat monarchii (nie tylko holenderskiej), z której często korzystam :)

U jak uzależnienie

W moim przypadku blog i zainteresowanie rodzinami królewskimi to nie jest pasja czy hobby - to obsesja i poważnie uzależnienie, którego nie chcę się pozbywać ;)

W jak wyświetlenia

A było ich 106 724.

Y jak You

Moi kochani czytelnicy, bez których blog nie miałby sensu.

Z jak zakładki

Patrz prawa strona bloga. Najczęstszą zakładką w jaką klikaliście była zakładka "Rodzina Królewska" - 680 wyświetleń.





18 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszych urodzin bloga. Życzę dalszej wytrwałości i weny. Ty też mnie zawsze wspierasz i bardzo Ci za to dziękuję (i za to, że jesteś taką fajną siostrą też ;)). Dalej spełniaj się w pisaniu bloga i czerp z tego radość.
    P.S. Przemilczę kwestię tych tiar i agendy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze co do "pędu do władzy"- musimy w końcu zabrać się do pracy nad naszą wspólną książką "Kobiety, które rządzą światem" ;P

      Usuń
    2. To prawda :D

      W wakacje, kiedy będzie więcej czasu - książka stanie się bestsellerem ;P

      Usuń
  2. Jesli mabel wyjdzie za maz to utraci tytul księżnej czy nie miała go wogule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrata tytułu i nie posiadanie to to samo :)

      Tak, straci tytuł.

      Usuń
  3. Również gratuluję 1.urodzin bloga ;). Mam nadzieję, że będziesz go prowadziła przez dłuuuuugie lata :D Jeszcze raz gratuluję siostrzyczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje kochana :) mam nadzieję, że też dotrwam do 1urodzin mojegk bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów związanych z prowadzeniem bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i powodzenia w dalszym pisaniu! Cierpliwości, czasu i inspiracji!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Swietny pomysl na podsumowanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;) Weny, chęci i coraz większej liczby czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i zycze ci jeszcze wielu takich rocznic;) Ps zapraszamy na nowy post http://prince-harryofwales.blogspot.com/2016/04/wyniki-konkursu-co-nowego-u-harrego.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo gratuluję i życzę Ci kolejnych udanych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Życzę Ci kolejnych sukcesów, inspiracji, zapału i weny do pisania równie wspaniałych postów jak do tej pory :)
    Przyznam, że świetny pomysł na urodzinowe podsumowanie w formie alfabetu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Super pomysł na podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że ostatnio same rocznice na blogach :) gratuluję i życzę wytrwałości w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Wykonała Ronnie