04.05.2016

Dzień Pamięci 2016 + więcej

4 maja w Holandii obchodzony jest Dzień Pamięci. Jak co roku mieszkańcy tego kraju czczą pamięć ofiar poległych podczas II Wojny Światowej 2 minutami ciszy. Para Królewska uczestniczyła w mszy żałobnej w Nieuwe Kerk w Amsterdamie, a następnie złożyła wieniec na Placu Dam. 









***
Księżniczka Margriet z mężem Pieterem i synem Pieterem-Christiaanem wzięli udział w uroczystościach z okazji 70 lecia zakończenia II Wojny Światowej w Rhenen.







***
W tym tygodniu argentyński magazyn Hola! opublikował nowe zdjęcia Maximy, Willema-Alexandra i ich córek. Fotki zostały wykonane podczas spaceru po centrum Rzymu, prawdopodobnie chwilę przed lub po spotkaniu z Papieżem. Na ten moment zidentyfikowano, że spódnica Królowej pochodzi od Maje Jamais.







7 komentarzy:

  1. Stylizacja Maximy z Rzymu jest tragiczna, ta spódnica i te kolczyki to dla mnie za dużo jak na jeden strój. Cathariny Amalii w tak spiętych włosach i okularach nie mogłam poznać, musiałam się kilka razy wpatrywać czy to na pewno ona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie do końca podoba się stylizacja Maximy.:/ Ale za to urocze jest to, że patrząc na cała rodzinę można wziąć ich za zwykłych turystów.:) Wcale się nie wyróżniają. Do tego W-A taki wyluzowany bez garnituru.;)

      Usuń
  2. Jak prawdziwi turysci :) co do stylizacji maximy hmm mi sie w sumie podoba, jak to zawsze mowie: maxi w swoim stylu ,ale ladnie ;)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że w Holandii obchodzony jest Dzień Pamięci, ładna ta stylizacja Maximy. Ale już jej stylizacja z Rzymu w ogóle mi się nie podoba. Cóż, właściwie ubrała się z myślą o swoim komforcie, a nie pozowaniu do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. MAximie zapewne nie chodziło o to, żeby jej stylizacja się podobała, tylko żeby było wygodnie. Zresztą jej pewnie się podobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Maxima stylizacyjnie w swoim żywiole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maxima zawsze zgodnie ze swoim stylem

    OdpowiedzUsuń

Wykonała Ronnie