Listowe zaległości

maja 12, 2016

Ostatnie dwa tygodnie przyniosły mi cztery nowe odpowiedzi: trzy z Wielkiej Brytanii i jedną z Danii.



Powyższa kartka jest od księcia Gloucester, kuzyna królowej Elżbiety. Zarówno do niego, jak i do księcia Kentu wysłałam życzenia świąteczne. Na tą odpowiedź czekałam ponad 3 tygodnie.


Kolejna odpowiedź z WB pochodzi od księcia Williama i księżnej Catherine. Również jest odpowiedzią na życzenia wielkanocne.


Z Danii standardowo karteczka :)


Odpowiedź od królowej Elżbiety przyszła w zeszłym tygodniu, bardzo ucieszyło mnie drugie zdanie, gdzie napisane jest, że dama dworu dziękuje w imieniu królowej, za to, że kolejny raz napisałam.



You Might Also Like

5 komentarze

  1. gratuluję, widzę, że kolekcja się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że odpisują i kolekcja się powiększa. Mogliby jednak od czasu do czasu dorzucić jakieś zdjątko.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obsługiwane przez usługę Blogger.