26.07.2016

Leworęczni "royalsi"



Książę William


Hrabina Sophie


Infantka Elena


Książę Ali bint Hussein


Iñaki Urdangarin

Na filmiku 7:58


Księżniczka Catharina-Amalia

Na filmiku od 4:57


Księżniczka Noor bint Asem


Książę Carl Philip


Książę Maurits 

Na filmiku od 1:55


Oprócz wyżej wymienionych, osoby leworęczne to:
  • Hrabina Eloise
  • Książę Floris
  • Książe Hamdan z Dubaju
  • Królowa Victoria
  • Królowa Matka
Znacie jeszcze jakichś królewskich "mańkutów" ? :) A może Wy też (tak jak ja :)) jesteście leworęczni ? ;)


9 komentarzy:

  1. Leworęczna jest jeszcze księżna Kentu Katharine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiaze William na ciekawy sposob trzymania piora,w Niemczech dostalby terapie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, wcześniej nie zwróciłam na to uwagi

      Usuń
  3. Król Michał z Rumunii ;) a z nie królewskich to moja siostra jest leworęczna ;) /Lena

    OdpowiedzUsuń
  4. A książę Karol nie jest leworęczny?
    Nie miałam pojęcia, że Amali jest leworęczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Karol jest praworęczny ;)

      http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02371/princeCharles_2371317b.jpg

      http://ichef-1.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/6E62/production/_84085282_hi028039571.jpg

      Usuń
  5. Zawsze w szkole zastanawiałam się jak to jest pisać lewą ręką i jednocześnie nie zamazując tego co się napisało ;) W rodzinie mam tylko jedną osobę, która pisze lewą ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z tym trochę problemów, ale muszę sobie jakoś radzić ;)

      Usuń
    2. Wiem o tym z opowiadań leworęcznej siostry.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...