niedziela, 31 lipca 2016

Ogłoszenie


Tumblr

Przychodzę do Was dziś z nieco inną sprawą. W związku z tym, że najbliższe miesiące będą dla mnie przełomowe (i nie chodzi tu tylko o nową szkołę), postanowiłam poszukać osoby, która byłaby gotowa pomóc mi w pracy nad blogiem. 

Uwierzcie mi, to ciężka praca, pochłaniająca masę czasu, ale i dająca satysfakcję. Wierzę, że z czyjąś pomocą będzie mi prościej. Mam wiele planów dotyczących bloga, ale niestety doba ma tylko 24 godziny. Jakie plany ? Moim priorytetem jest uporządkowanie zakładek oraz postów z ubiegłego roku, a także dodanie zdjęć, które poznikały (a jest ich sporo, jeśli popatrzycie). Druga osoba byłaby też pomocna w przypadku np. relacji na żywo czy innych ważnych wydarzeń. Mogę już teraz zapowiedzieć, że 20 września, w dzień Prinsjesdag nie pojawi się live blog tak jak miało to miejsce podczas Dnia Króla. Czekają nas również 50 urodziny króla, zapewne będzie się wiele działo. Dlatego uważam, że z kimś będzie prościej i szybciej będą pojawiały się informacje.

Chętni mogą pisać na maila (izaboro200@gmail.com) lub Twittera (@DutchRF). W ostateczności Facebook. Nie ma limitu, do którego dnia możecie zgłaszać swoje kandydatury, choć chciałabym, aby sytuacja była klarowna do końca sierpnia.

Osoba nie musi mieć doświadczenia z Bloggerem ani posiadać jakiejś ogromnej wiedzy nt. HRK. Jeżeli coś nie będzie jasne to pomogę. Chociaż podstawowa wiedza na temat rodzin królewskich mile widziana. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie odnośnie tego, jakie wprowadzić zmiany na blogu, to jestem otwarta i wszystkich "wysłucham" :) Jeśli ktoś nie jest pewny czy chce do mnie dołączyć, to jestem gotowa przyjąć tę osobę na okres próbny, 2-3 tygodni, a po nim osoba zdecyduje, czy chce zostać na stałe. 

Jeżeli zgłoszą się więcej niż 2 osoby, każdą z nich przyjmę dla okres próbny. Na koniec zdecyduję, którą osobę przyjąć.

A już jutro podsumowanie lipca, a we wtorek głosowanie na najlepszą stylizację. W środę post niespodzianka. Będziemy także śledzić pobyt Willema-Alexandra w Brazylii na IO.

Mam nadzieję, że poszukiwania mojej "prawej ręki" okażą się owocne :)

Miłego wieczoru.




1 komentarz: