04.07.2016

Spotkanie z grecką parą prezydencką


Dziś rano do Holandii przybył prezydent Grecji Prokopis Pavlopoulos z małżonką Vlasią. Para prezydencka została przywitana przez króla i królową. Potem pary odbyły spotkanie w Pałacu Noordeinde.




Wizyta ma na celu poprawienie relacji między Grecją i Holandią. Tak jak wcześniej pisałam, nie będzie bankietu ani innych wyjść z parą prezydencką. W programie wizyty prezydenta na dziś oprócz spotkania z królem i królową jest wizyta w Trybunale Konstytucyjnym, spotkanie z przewodniczącymi Izby Wyższej i Niższej, spotkanie z Grekami mieszkającymi w Holandii oraz kolacja w rezydencji premiera.



            


Trzeba przyznać, że Máxima prezentowała się pięknie. Wzorzysta suknia jest nowa i pochodzi od Valentino. Kapelusz, noszony przez królową podczas Dnia Króla 2015, jest od Fabienne Delvigne.





źródła:www.cotilleando.com

7 komentarzy:

  1. Maxi piękna jak zawsze, chociaż bardziej pasowałby mi do tej stylizacji jakiś niebieski kapelusz, a nie różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi bardziej pasowałby niebieski kapelusz.;) Swoją drogą ciekawy print na sukience.;)

      Usuń
    2. Motyw na sukience wręcz wakacyjny :D

      Usuń
  2. Lepiej żeby sukienka była bez czarnego dołu,bo tak jest za długa i sylwetka Maximy wygląda trochę dziwnie.Kapelusz i fryzura jak zwykle piękna,nikt nie prezentuje się tak po królewsku i nie wygląda tak dobrze w dużych kapeluszach jak Maxi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ta sukienka nie przypadła do gustu,ale tylko Maxi mogłaby wyglądać w niej ładnie.
    Dawno już jej nie widzieliśmy,stęskniłam się za jej uśmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ciekawa, taka wakacyjna. Zgadzam sie z dziewczynami, niebieski kapelusz zdecydowanie lepiej by się pezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądała, sukienka jest jak dla mnie typowo wakacyjna, ale elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Wykonała Ronnie