"Jestem królową"

sierpnia 23, 2016


Na jednej z międzynarodowych konferencji były premier Wielkiej Brytanii Tony Blair spotkał kobietę w średnim wieku, która zwróciła się do niego: "Może wezmę coś panu z bufetu?". Poszedł z nią do bufetu, w pewnym momencie spytała go: "A kim pan jest?". Odpowiedział jej: "Jestem Tony Blair z brytyjskiej Partii Pracy. A pani jak ma na imię ?". Odpowiedziała: "Beatrix". On na to: "Yyy... A czym się pani zajmuje ?". Odparła:  "Jestem królową".

Blair wspominał później, że "to jest coś po czym naprawdę trudno wrócić do siebie".



Zdjęcie: Daily Mail

You Might Also Like

5 komentarze

  1. No to się przyszły premier popisał -nie poznać królowej: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to nie była Elżbieta ;)
      Ps.: Zapraszam do mnie na bloga: https://owszystkimioniczymbyjustyna.blogspot.com

      Usuń
  2. Haha, niezła historyjka :) Kiedy przeczytałam tytuł pomyślałam, że nieskromnie napisałaś o swojej osobie, Izo 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka jakby trochę siara ze strony Tony'ego, że nie poznał jednego z uczestników tej konferencji. Wydaje mi się, że takie rzeczy, jak wygląd osób, które przybędą powinno się wcześniej dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Tony zaliczył gafę. Wstyd!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obsługiwane przez usługę Blogger.