niedziela, 9 października 2016

Królowa Máxima w Waszyngtonie - Dzień 2



Wczoraj po południu, królowa Máxima wzięła udział w wykładzie na Uniwersytecie George'a Washingtona.

Wykład jest organizowany przez Rabobank corocznie od 2004 roku z okazji corocznych spotkań Grupy Banku Światowego i Międzynarodowego Funduszu Walutowego. Konferencja skupia się na działalności banków. Máxima wygłosiła również przemówienie, którego tekst (po angielsku) znajdziecie TUTAJ.

Królowa odbyła jeszcze kilka innych spotkań, z których nie ma zdjęć. Następną okazją do jej zobaczenia będzie wizyta w Argentynie, która już we wtorek!

Máxima miała na sobie suknię od Natan.


***
Zapraszam na notkę tematyczną, która pojawi się wieczorem. Mam przeczucia, że posypią się na mnie gromy, ale to nic ;)

***
Ostatnie trzy dni spędziłam na pracy, z której efektów jestem bardzo, bardzo dumna. Udało mi się uporządkować etykiety na blogu, co sprawia, że po prawej stronie bloga macie dostępne etykiety ze wszystkimi notkami tematycznymi. 

Moim drugim projektem odnośnie sprzątania bloga jest uzupełnianie notek, w których poznikały zdjęcia. Postaram się to zrobić do końca roku.



Zdjęcia: Twitter, Mode Koningin Maxima

6 komentarzy:

  1. A o czym mniej więcej tak notka ? ;)
    O Maxi czy ogólnie o blogu czy monarchii?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie zaciekawiłaś.Nie usunę póki nie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie rezygnujesz z bloga?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Na razie jeszcze będziecie musieli ze mną żyć :D Post za jakieś 20-30 minut będzie :)

      Usuń
  4. Maxima uwielbia Natan. Mi w tej sukience nie podobaja się rękawy.
    Ania Lewandowska

    OdpowiedzUsuń