24.10.2016

Royal Tour do Australii i Nowej Zelandii - co włoży Máxima ?



Oto moje propozycje, co może założyć królowa na najbliższe dni podróży do Australii i Nowej Zelandii.

Dzień 1

Kapelusz: Fabienne Delvigne.


Suknia: Gucci.


Torebka: Niezidentyfikowana, ale noszona przez królową wielokrotnie.


Buty: Christian Louboutin.


Dzień 2

Kapelusz: Fabienne Delvigne.


Suknia: Jan Taminiau.


Torebka: Niezidentyfikowana, ale noszona wcześniej przez królową.


Buty: Natan.


Dzień 3

Fascynator: Noszony podczas wizyty w Polsce.


Suknia: La Dress.


Torebka: A bag with a story.


Buty: Christian Louboutin.


Koncert w Operze

Kolczyki: Laura Noetinger (kolekcja królewska).


Suknia: Claes Iversen.


Buty: Guglielmo Rotta.


Dzień 4

Bluzka & spódnica & torebka & buty: Natan.


Dzień 5

Kolczyki: Jean Pierre.


Sukienka: Gucci.


Torebka: LK Bennett.



Buty: LK Bennett.



Dzień 6

Kapelusz: Fabienne Delvigne.


Suknia: La Dress.


Buty: Natan.


Bankiet

Suknia: Jan Taminiau.


Powątpiewam w tiarę, jeżeli jednak, to:

Dutch Emerald Parure Tiara (wersja z perłami).


Dzień 7

Bluzka: La Dress.


Spódnica: La Dress.


Buty: Christian Louboutin.


Dzień 8

Okulary przeciwsłoneczne: Noszone kilkakrotnie przez królową.


Sukienka: Gucci.


Buty: Jimmy Choo.



Uwaga: Pamiętajcie, że są to moje wybory i tak jak każdy mam prawo do pomyłki, szczególnie modowej :)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym żeby Maxima się tak ubrała! Mi najbardziej do gustu przypadły sukienki z trzeciego dnia. Ale ta na bankiet też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że Maxima wielokrotnie nas zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór! Mam nadzieję, że Maxima założy którąś z tych kreacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym czarnym fascynatorem Maxima mogłaby kogoś zabić :) kolczyki perłowe śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki Jana Taminiau, które znalazłaś, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...