19.11.2016

"Spacer po wodzie" - 1.02.2002


Jeśli ktoś pamięta koncert przedślubny pary królewskiej (01.02.2002) może kojarzyć, że pod koniec tego wydarzenia dwoje holenderskich piosenkarzy, Marco Borsato i Sita Vermeulen zaśpiewali specjalnie napisaną na tę okazję piosenkę - "Lopen op het water".

Poniżej oficjalny teledysk oraz polskie tłumaczenie:


W jednej sekundzie
Światło słoneczne przedziera się przez chmury
Jedna chwila z tobą jest piękniejsza
Sama wieczność
Bałem (bałam) się kochać
I moje serce wciąż stoi
Ale z twoimi rękami na mojej talii
Potrafię władać całym światem

To jest jak taniec na gwiazdach
To jest jak cztery pory roku w jedną noc
Dla jednej sekundy
Być wolnym od grawitacji
Mogę spacerować po wodzie
Mogę zobaczyć światło słoneczne przed świtem
Latać bez skrzydeł
A wszystko dzięki tobie

Ujawniasz swoje sekrety mnie
To wszystko co chciałem usłyszeć
Były ze mną bezpieczne
Ale dzielę je bez kłopotów z tobą
Moje myśli i moje sny
Adresowane są tylko dla Ciebie
Śmiejąc się skaczę w dół
Z zamkniętymi oczami

To jest jak taniec na gwiazdach
To jest jak cztery pory roku w jedną noc
Dla jednej sekundy
Być wolnym od grawitacji
Mogę spacerować po wodzie
Mogę zobaczyć światło słoneczne przed świtem
Latać bez skrzydeł
A wszystko dzięki tobie

A oto wykonanie na żywo z koncertu:


I więcej filmików z tego wydarzenia:







Zdjęcie: Trf

4 komentarze:

  1. Nie mam teraz czasu oglądać filmików, tłumaczenie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajnie, nigdy nie widziałam tych filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam historie miłosna MyW. Oni cały czas są w sobie tak samo zakochani.
    A piosenka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki. Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...