12.01.2017

Królewskie listy: Październik-Grudzień 2016

Kraj: Szwecja.
Okazja: Chrzest księcia Alexandra.
Ile czekałam?: 1,5 miesiąca.





Kraj: Liechtenstein.
Okazja: Urodziny Dziedzicznej Księżnej Sophie.
Ile czekałam?: Prawie miesiąc.


Kraj: Belgia.
Okazja: Urodziny księżniczki Elisabeth.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księcia Charlesa.
Ile czekałam?: Niewiele ponad miesiąc.



Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Rocznica ślubu królowej i księcia Edynburga.
Ile czekałam?: Trzy tygodnie.


Kraj: Luksemburg.
Okazja: Urodziny Dziedzicznego Księcia Guillaume'a.
Ile czekałam?: 1,5 miesiąca.


Kraj: Włochy.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: Około trzech tygodni.


Kraj: Holandia.
Okazja: Urodziny księżniczki Cathariny-Amalii.
Ile czekałam?: Prawie miesiąc.


Kraj: Monako.
Okazja: Urodziny Dziedzicznego Księcia Jacquesa i księżniczki Gabrielli.
Ile czekałam?: Trzy tygodnie.




4 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Pozdrawiam i zapraszam na blogowaniezk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich odpowiedzi :)
    DWK Guillaume nawet się pofatygował i poznał Twoje nazwisko, szkoda że bez zdjęcia.
    Ja postanowiłam w tym roku wysłać do nich kartkę z okazji 5 rocznicy ślubu. A czy gdzieś jeszcze to pomyslę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju, ale dużo odpowiedzi. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, pewnie masz już sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...