Te same ubrania - Trend w rodzinie królewskiej

stycznia 13, 2017

Zapewne wiele osób przez długi czas zadawało sobie pytanie Dlaczego księżniczki noszą te same ubrania?




Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w historii, od dawna tradycją było, że mali książęta i małe księżniczki nosiły to samo. Ma to pokazać, że nie ma różnicy między dziećmi. Choć eksperci twierdzą inaczej (według jednego z holenderskich magazynów - "kilka lat noszenia takich samych ubrań przez rodzeństwo hamuje ich rozwój"), jest to też pewna oznaka solidarności. Atutem jest również to, że jedno dziecko nie jest zazdrosne o ubranie drugiego.




Przez dobrych kilka lat Amalia, Alexia i Ariane nosiły to samo. 




Dokładnie tak samo było w przypadku ich babci, księżniczki Beatrix oraz jej trzech sióstr.


Rodzina powoli odstępuje od "tradycji" i od prawie trzech lat księżniczki noszą różne, takie jakie im się podobają.





Zdjęcia: Daily Mail, Volkskrant, Het Koninklijk Huis, De Oranjes

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Dopóki dzieci są małe to fajnie, że noszą to samo bo właśnie nie ma zazdrości a i wygląda to fajnie. Teraz jak już dziewczynki są coraz starsze, wiedzą co lubią i określają swój styl to stroje będą coraz bardziej różne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dzieci nie powinno się ubierać w takie same ubrania, mimo że fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym tak samo na pewno nie ubierała swoich dzieci,bo sama tego nienawidziłam,musiałam mieć wszystko inne niż siostra,ale to zależy od dzieci,bo niektóre chcą mieć wszystko takie samo.Księżniczki w domu pewnie nosiły coś innego,ale na zdjęciach oficjalnych wyglądało to uroczo,tym bardziej,że są w końcu trzema A i blondynkami:)
    Karolina Joanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w dzieciństwie miałam w 90 % takie same ubrania jak siostra, tylko w innym kolorze. Czasami identyczne, tylko w innym rozmiarze. Ja wiem czy tego nie lubiłam?
    Chyba było mi to obojętne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubiłam mieć takich samych rzeczy, więc w przyszłości nie będę ubierać swoich dzieci w takie same ubrania :)
    W przypadku księżniczek rzeczywiście jest to fajne, ale do pewnego wieku. Potem lepiej żeby każda ubierała się tak jak lubi i czuje się swobodnie.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obsługiwane przez usługę Blogger.