15 lat minęło...

lutego 02, 2017



Kto by pomyślał, że te 15 lat zleci tak szybko ? :) Z tej okazji wybrałam 15 najpiękniejszych (moim zdaniem) zdjęć pary królewskiej, po jednym z każdego roku.

2002


2003

2004



2005



2006



2007

2008


2009



2010



2011



2012



2013



2014

2015



2016



2017



Wszystkiego najlepszego!


Kto nie pamięta, co działo się równo 15 lat temu, może przypomnieć sobie wszystko poprzez poniższe filmiki:







Zdjęcia: Getty Images, Daily Mail, Refdag, Het Koninklijk Huis, Pinterest

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetna notka bardzo podoba mi się to zdjęcie z 2004 roku ☺ niewiarygodne że to już 15 lat wysłałam parze królewskiej list z gratulacjami mam nadzieję że odpiszą ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia!
    Izo czekam juz ponad 2 miesiace na odpowiedź swiateczna od Krolowej Maximy :/. A wiem ze wiekszosc osob juz dawno dostala odpowiedz. Myslisz ze jest jeszcze szansa ze mi odpowiedza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest duża szansa, ja sama otrzymałam dziś po długim czasie odpowiedź świąteczną :)

      Usuń
  3. Pięknie dobrane zdjęcia.Miło także,że wstawiłaś filmiki,tak uwielbiam oglądać i przypominać sobie wszystkie śluby królewskie.
    Gdy brali ślub nie miałam nawet 3latek,ale oglądając jak całowali się na balkonie,mam wrażenie,jakbym tam była.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to szybko wszystko mija :)
    To zdjęcie z 2016 roku rozbraja mnie zawsze, kiedy tylko go widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas leci jak z bicza strzelił, niesamowite. Ani się nie obejrzymy i Amalia będzie wychodzić za mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę niewiarygodne, ile razem przeżyli. Mam nadzieję, że wspaniale spędzili ten dzień i życzę im kolejnych okrągłych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie jak spędzili ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obsługiwane przez usługę Blogger.