poniedziałek, 20 lutego 2017

Obchody 50 urodzin króla - nowe informacje


Dzisiaj dotarły do nas kolejne informacje dotyczące obchodów 50 urodzin króla Willema-Alexandra.

27 kwietnia będzie bardzo bogaty w wydarzenia. Do południa będziemy mogli zobaczyć rodzinę królewską w Tilburgu, gdzie jak co roku, razem z mieszkańcami będzie świętować Dzień Króla.

28 kwietnia w Pałacu Królewskim w Amsterdamie, odbędzie się kolacja dla 150 Holendrów, którzy tak jak król obchodzą 27 kwietnia (i tak jak król obchodzą okrągłe urodziny). Jedyną osobą obecną podczas kolacji, nie mającą urodzin tego dnia będzie królowa Máxima.


Sądzę, że już teraz możemy wykluczyć obecność innych rodzin królewskich.

Pałac Królewski zostanie otwarty dla publiczności na 50 godzin.

Filmik promujący wydarzenie:


"Moja żona i ja czekamy na was".


Zdjęcia: Het Koninklijk Huis, Paleis Amsterdam

6 komentarzy:

  1. Swietny pomysl z tym zaproszeniem Holendrow majacych w ten sam dzien urodziny na przyjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś opublikowano dużo informacji o planach królewskich: )
    Szkoda,że nie będzie obchodów z innymi rodami królewskimi,ale widać para królewska zdecydowała się bardziej je spędzić z rodakami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam jednak, że zaproszą koronowane głowy na bankiet :(
    Mimo to super pomysł ta kolacja z rodakami. Mam nadzieję na ogrom ładnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ,że tylko Holendrzy mój dzień urodzin miesiąc i rok jest tak samo jak Wilhelma Aleksandra

    OdpowiedzUsuń