05.02.2017

Para królewska i księżniczki na ślubie w Londynie

Wczoraj w cerkwi św. Zofii w Londynie odbył się ślub Filipposa Lemosa i Marianny Goulandris, na którym obecni byli między innymi król Willem-Alexander i królowa Máxima z córkami, a także król i królowa Grecji czy królowa Hiszpanii.




Dwie młodsze córki pary królewskiej, Alexia i Ariane były druhenkami. Marianne jest znaną projektantką biżuterii, królowa często sięga po jej projekty.





Królowa Máxima miała na sobie różową suknię od Elie Saaba (taką samą ma w swojej szafie księżniczka Victoria), torebkę od Sophie Habsburg oraz szpilki od Gianvito Rossi.


Księżniczka Amalia nosiła sukienkę od Self-Portrait. Płaszcz należy do jej matki Máximy.




Zdjęcia: Daily Mail, Mode Koningin Maxima

6 komentarzy:

  1. Uwielbialam ta sukienke na Vic, to i uwielbiam ja na Maximie ;).
    Willem za to jaki wyczesany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maximie bardziej pasuje ta sukienka w moim odczuciu.Świetnie połączona z brązem.
    Kiedy Ariane tak urosła? Pierwsze zastanawiałam się czy to przypadkiem nue Amalia.A potem zobaczyłam starszą księżniczkę i padłam.Jak wyczesane włosy,jaka kreacja! Rodzina pięknie się prezentowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sukienka bardziej podobała się na Victorii. Maximie bardzo ładnie w tym kolorze, ale sukienka wygląda na troszkę za luźną i brzydko się układa. Za to dobrała świetne buty idealnie pasują, zmieniła bym tylko stroik, który wygląda zbyt ciężko do tej sukienki i jest troszkę w innym klimacie. Najbardziej podoba mi sie fryzura Maximy po prostu wygląda nieziemsko w takich lekko ułożonych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maxima ślicznie wygląda, ta sukienka bardzo do niej pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Maxima wygląda świetnie. Róż bardzo do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maxima świetnie wyglądała :) Za to ubiór Amalii niezbyt mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...