środa, 12 kwietnia 2017

Królewskie listy: Styczeń-Marzec 2017

Follow my blog with Bloglovin
Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: Około trzech tygodni.



Kraj: Belgia.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Monako.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Holandia.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: 1,5 miesiąca.



Kraj: Grecja.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: 1,5 miesiąca.




Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księżniczki Alexandry.
Ile czekałam?: Miesiąc.


Kraj: Hiszpania.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: 1,5 miesiąca.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Monako.
Okazja: Urodziny księżnej Charlene.
Ile czekałam?: Trzy tygodnie.


Kraj: Luksemburg.
Okazja: Narodziny księcia Liama.
Ile czekałam?: Dwa miesiące.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księżnej Catherine.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Belgia.
Okazja: Urodziny królowej Mathilde.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Dania.
Okazja: Urodziny księżnej Mary.
Ile czekałam?: Trzy tygodnie.


Kraj: Luksemburg.
Okazja: Urodziny księżnej Stephanie.
Ile czekałam?: Prawie miesiąc.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Święta Bożego Narodzenia.
Ile czekałam?: Trzy miesiące.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księżniczki Eugenie.
Ile czekałam?: Dwa tygodnie.


A wy jakie odpowiedzi dostaliście ostatnio ?


Zdjęcia: Zbiory prywatne

3 komentarze:

  1. Piękna kolejka gratulacje szkoda że z Danii nie wysyłają zdjęć ja ostatnio doczekałam się odp urodzinowej od Sofii ze Szwecji po prawie 3 miesiącach i na razie cisza ale wysłałam już kartki wielkanocne więc pewnie niedługo znów skrzynka się zapełni :-) wesołych Świąt Wielkanocnych i przy okazji świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci tej kolekcji, szczegolnie tylu ladnych zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu odpowiedzi!
    Mi najbardziej podoba się zdjęcie Mathilde :)
    Szkoda, że nie wszyscy mają w zwyczaju podpisywać podziękowania za życzenia.
    Pozdrawiam
    Ania Lewandowska

    OdpowiedzUsuń