26.04.2017

Podsumowanie serii - co sądzicie o królu ?

Nasz cykl dobiegł końca, już jutro odbędzie się Dzień Króla i oficjalne obchody jego pięćdziesiątych urodzin. Mam nadzieję, że jakoś przetrwaliście przez te 10 dni, pełnych osoby króla. Cieszę się, że mogłam wam nieco bardziej przybliżyć postać Alexandra, zarówno ze strony śmiesznej, ale też ze strony 'wodnej' i 'modowej'.

Dzisiejszy post należy do was, ponieważ kieruję do was pytania:

Co wam się podoba/nie podoba w królu?
Za co kogo lubicie a za co nie?

Czekam na wasze komentarze, możecie się w pełni wyrazić :) 

Wieczorem zachęcam do zajrzenia na bloga, gdzie pojawi się link do programu o królu.

Zdjęcie: Zimbio

5 komentarzy:

  1. Jaki jest WA tego nie wiem, mogą to stwierdzić wyłącznie Ci którzy go znają osobiście. Ze zdjęć i wypowiedzi wydaje się być sympatyczny i uczuciowy. Wg mnie swoje obowiązki wypełnia sumiennie i z pełnym zaangażowaniem. A maxima jest jego ostoja, przystanią do której po ciężkim dniu pracy cumuje niczym okręt :)

    Bardzo polubiłam Maximę i WA dzięki Twojemu blogowi: Maximę za uśmiech, otwartość do ludzi i wszystkie 'szalone' kreacje Natan i nie tylko; króla lubię za uczuciowość i krawaty we wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wciąż jest zakochany w Maximie. Widać to po ich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawia wrazenie bardzo sympatycznego.

    Zasadniczo nie podoba mi sie tylko wypowiedz z wywiadu przed koronacja, kiedy powiedzial, ze kazdy moze zwracac sie do niego jak chce. Jakis szacunek jednak powinien byc, bo krol to krol. Ale to zapewne szczegol :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    król wydaje się być osobą sympatyczną oraz sumiennie wykonującą swoje obowiązki. Według mnie są bardzo dobrze dobrani z królową Maximą i tworzą fantastyczną rodzinę.
    wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na bardzo sympatyczną i ciepłą osobę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...