26.05.2017

10 faktów o stylu królowej, o których nie miałeś pojęcia - I

Dzisiaj pierwszy post z nowego cyklu poświęconemu ciekawostkom w stylu królowej. Dziękuję, że oddaliście swój głos w ankiecie. Niebawem pojawi się pierwszy post z propozycji.


W minionych latach królowa Máxima nosiła ponad 500 różnych par butów.


Obecnie ulubionym projektantem butów królowej jest Gianvito Rossi. Máxima nosi je w różnych kolorach i wzorach.


 Rozmiar buta królowej to 42.


Większość kreacji królowej pochodzi od Natan. Szacunkowo około 75% kreacji z oficjalnych wyjść.


Podczas abdykacji teściowej nosiła suknię, która była prezentem od ustępującej królowej.


Natomiast w czasie inauguracji męża nosiła niebieską suknię (i płaszcz), która razem z biało-czerwonym płaszczem Willema-Alexandra miała odwzorowywać holenderską flagę.


Ulubionym kolorem królowej jest zielony.


Na swoje czterdzieste urodziny otrzymała od męża bransoletkę, na której są wygrawerowane ich własne imiona oraz imiona ich córek.


Podczas Dnia Pamięci 2014 nosiła nakrycie głowy, należące niegdyś do królowej Juliany.


Od czasu ślubu z Willemem-Alexandrem zobaczyliśmy Máximę w 94 sukniach wieczorowych.


Zdjęcia: Mode Koningin Maxima, Vogue, hln.be, Pinterest, Wikipedia, Harper's Bazaar

14 komentarzy:

  1. O, a jakby tak zestawienie tych 94 kreacji......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam.
      Zaskoczyła mnie ogromna liczba par butów. Ostatnio to Gianvito Rossi rządzi wśród marek wybieranych przez królowe, księżne i księżniczki :)

      Usuń
  2. Mi wystarczyłoby 100 par butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się kreacje od Natana

    OdpowiedzUsuń
  4. 500 par butów brzmi imponująco :D świetny post czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mając 500 par butów, każdego dnia zapewne nie wiedziałabym, którą założyć :D A te szpilki od Rossi są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie ona je mieści? Zazdroszczę kolekcji. Liczba sukien wieczorowych też brzmi imponująco.Nie przypuszczałabym, że najbardziej lubi zieleń.
    Jedyne co mnie nie zdziwiło,to procent kreacji od Natan. Ja bym dała jeszcze większy: )




    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć okazje do zakładania takich pięknych kreacji ♥ Zwłaszcza taką cudowną biżuterię! Jestem trochę małą dziewczynką, marzy mi się taki diadem księżniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jednej strony fajnie być królową... tyle strojów i w ogóle, ale jak sobie tak pomyślę nad tym chwilkę to musi jej być trudno. Zawsze musi uważać nawet na najdrobniejsze szczegóły stroju, żeby był zgodny z protokołem. :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, żeby częściej do niego zaglądać zrobiłam subskrybcję... Serdeczności od Katarzyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że pielęgnują takie tradycje jak Król, Królowa itd. Państwo o ustroju monarchicznym przyciąga wielu turystów jak np. Wielka Brytania. Sama bym chętnie pojechała i zobaczyła Pałac, czy Królową na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...