sobota, 6 maja 2017

10 najważniejszych "wypowiedzi" księżniczki Amalii


"Jááhááá"

Podczas sesji w Lech w 2006, Amalia krzyknęła tak parę razy na zaczepki fotografów.

"Oh oh... Mogę jeszcze jedno?"

Podczas kręcenia filmu z okazji 40 urodzin Willema-Alexandra, para książęca i księżniczki malowali jaja na Wielkanoc, Amalia stłukła pierwsze jajko. Całą sytuację możecie zobaczyć TUTAJ (minuta 5:12).

"Machajmy wszyscy!"

Podczas sesji zdjęciowej w 2007, w dniu drugich urodzin księżniczki Alexii. Odpowiedź Willema-Alexandra: "Uwarunkowane genetycznie" :)

"Wiem, ale jestem po prostu Amalia"

Podczas sesji zdjęciowej w 2010, kiedy jej ojcu zadano pytanie, czy Amalia wie, że jest księżniczką.

"Może uda mi się coś kupić, ale to naprawdę strata moich pieniędzy"

Odpowiedź na pytanie, czy kupi coś mamie na urodziny.

"Jak długo będziesz to robić?"

Pytanie Amalii do ojca, kiedy dowiedziała się o abdykacji babci.

"Nie ma mowy!"

Amalia o projektowaniu sukni na inaugurację ojca. Projekt, Eduard Vermeulen zasugerował, że każda księżniczka mogłaby zaprojektować swoja sukienkę.

"Gdzie mam patrzeć? Nie mam ośmiu oczu!"

Amalia do fotografów podczas ferii w Lech w 2013.

"Falstart!"

Podczas Dnia Króla 2014, kiedy miała dać zielone światełko podczas wyścigu i jeden z uczestników ruszył za wcześnie.

"Nie mogę ocenić, bo nie widziałam jeszcze niczego"

Odpowiedź na pytanie dziennikarki podczas Dnia Króla 2016, co się jej najbardziej podoba.


Zdjecie: Blauw Bloed

5 komentarzy:

  1. Amalia ma charakterek :)I dobrze,że ma poczucie humoru,dystans wobec siebie i innych i nie pozwala sobą kierować. Musi sobie radzić z ogromnym zainteresowaniem i dobrze,że podchodzi do tego odważnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się. Dobrze, że jest przyzwyczajona do zainteresowania mediów

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie jest urodziwa. Miejmy nadzieję, że wypięknieje z czasem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie , twarz ma śliczną tylko jest niestety "puszysta" zbyt, budowę ma solidną po rodzicach. Ale pewnie się "wyciągnie " z wiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wiem, ale jestem po prostu Amalia" - dobry nagłówek do biografii, w przyszłości.
    Rozbawiło mnie to z prezentem dla Maximy.

    OdpowiedzUsuń