13.07.2017

Królewskie listy: Kwiecień-Czerwiec 2017


Kraj: Belgia
Okazja: Urodziny króla Philippe'a
Ile czekałam?: 2,5 tygodnia


Kraj: Liechtenstein
Okazja: Urodziny księżnej Marie
Ile czekałam?: 3 tygodnie


Kraj: Holandia
Okazja: Urodziny księżniczki Ariane
Ile czekałam?: Około 3 tygodni


Kraj: Belgia
Okazja: Urodziny księżniczki Eleonore
Ile czekałam?: Miesiąc



Kraj: Szwecja
Okazja: Bez okazji
Ile czekałam?: 2 miesiące



Kraj: Holandia
Okazja: Urodziny Willema-Alexandra
Ile czekałam?: Miesiąc


Kraj: Dania/Niemcy
Okazja: Śmierć księcia Richarda
Ile czekałam?: 1,5 miesiąca






Kraj: Dania
Okazja: Urodziny księcia Frederika
Ile czekałam?: 3 tygodnie


Oprócz wyżej wymienionych odpowiedzi otrzymałam jeszcze dwie: z Holandii (kartka z okazji urodzin Máximy) i z Wielkiej Brytanii (list z okazji urodzin królowej Elżbiety II).

A wy jakie odpowiedzi otrzymaliście ostatnio?

Zdjęcia: Archiwa prywatne
Udostępnij

7 komentarzy :

  1. Gratulacje czy od Marie z Lichtensteinu to odręczny podpis? Szkoda że ostatnio wysyłają mniej zdjęć na szczęście na Belgię zawsze można liczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji wszystkich listów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie Sofii jest urocze, tym bardziej,że przysłali je bez okazji. Szkoda,że reszta szwedzkiej rodziny królewskiej nie czerpie z pary książęcej Varmland przykładu .
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Piękne odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu pięknych odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ogromu odpowiedzi :) Szkoda, że Z Holandii, Danii i Szwecji nie odsyłają zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.