23.06.2015

Niezapowiedziane wyjście Máximy + więcej


Królowa uczestniczyła wczoraj w konferencji nt. "Przyszłości rolnictwa  i bezpieczeństwa żywnościowego w Afryce" w siedzibie RABO Banku w Utrechcie.


Mówcą był José Graziano, który na co dzień pracuje w Organizacji Wyżywienia i Rolnictwa (FAO).

Sukienka oraz buty pochodzą od Natan.

***
Wybuchła kolejna afera. Holenderska policja szuka pięciu młodych ludzi, którzy w sobotę w nocy zalało fragment cmentarza w Lage Vuursche piwem. Na tym cmentarzu pochowany jest książę Johan Friso.
Przy grobie księcia Friso znaleziono butelkę piwa, ale nie ma żadnego uszkodzenia grobu.

***
Mam nadzieję, że mogę się pochwalić, że dziś wysłałam list do królowej :)
Kiedy tylko dostanę odpowiedź, podzielę się tym z Wami na blogu :)


Zródło: www.koninklijkhuis.nl, www.newmyroyals.com

5 komentarzy:

  1. koniecznie napisz notkę, jak otrzymasz list :) co do Maxi, to troszkę mi się ten strój nie podobał, przez te zielone dodatki, chociaż sama sukienka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty nie pasują do tej sukienki, ale sukienka sama w sobie ładna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie pasuje ten szalik. Wygląda jak szarfa z konkursu piękności...:/

      Usuń
  3. O, super, mam nadzieję, że szybko dostaniesz odpowiedź

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia