04.08.2015

Ogłoszenia

W związku z wyjazdem, notki nie będą się pojawiać najprawdopodobniej do 14 sierpnia. 
***
Zapewne wiecie że Royal Watcher Poland ruszyło. W swoim imieniu i koleżanek serdecznie zapraszam do zaglądania ;)
***
Ostatnio zastanawiałam się, (tak, Iza musi się pochwalić ;)) nad swoim trzecim imieniem do bierzmowania. A ono już niedługo :)
Nie mogłam zdecydować inaczej, Maksyma to wg mnie świetny wybór i powiązany z blogiem, dodatkowo pasujące do reszty imion :)
***
Jakiś czas temu Książę Constantijn i Księżna Laurentien kupili dom w Hadze za 990 tys.  Euro:





















12 komentarzy:

  1. Izabela Maksyma pięknie brzmi :) a co twoi rodzice na to że bierzesz takie a nie inne imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściślej: Izabela Marta Maksyma. Moi rodzice... mój tata dowiedział się po moim postanowieniu,ale zaakceptował. Mama sugerowała mi Wilhelmina, ale Maksyma ładniej brzmi :)

      Usuń
    2. Uwielbiam imię Wilhelmina *.*

      Usuń
  2. Moje imię z bierzmowania to Katarzyna, więc wcale nie dziwię się Twojemu wyborowi :) Maksyma brzmi oryginalnie i naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym imieniem do bierzmowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie powinno być święte imię? U mnie katechetka to weryfikowała ;) O św. Maksymie nie słyszałam ;)

    Ten nowy dom brzydki jak za taką kasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest św.Maksyma, także nie powinni robić problemu :)

      Usuń
  5. Maksyma to piękne imię, nie dziwi mnie wybór :) a ja niestety nie mogłam wybrać sobie nowego imienia na bierzmowaniu :( a tak chciałam Wiktorię, Marię albo Elżbietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie mogłam sobie wziąć żadnego i musiałam zostać przy swoim imieniu.

      Usuń
  6. Dom może niczym szczególnym się nie wyróżnia, ale robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na bierzmowanie imię Cecylia, po babci (mamie mojej mamy). Kilka lat wcześniej niż bierzmowanie, gdy babcia zmarła, postanowiłam,że przyjmę takie imie i słowa dotrzymałam.
    Pozdrawiam
    Ania L

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia