21.09.2015

List z Hiszpanii! (Aktualizacja)

Opłacało się czekać 4 tygodnie :) Dziś otrzymałam odpowiedź na mój list. W porównaniu z odpowiedzią holenderską, ta o wiele bardziej mi się podoba, może ze względu na zdjęcie z podpisami (ręcznie podpisanymi).


Na drugiej kartce była napisana odpowiedź (po hiszpańsku) od najbliższego pracownika królowej. 



Cały czas czekam na odpowiedź z Norwegii, tamten list wysłałam kilka dni przed wysłaniem listu do Hiszpanii. Mam nadzieję,że w tym tygodniu doczekam się odpowiedzi. W tym roku, zamierzam wysłać jeszcze 5 listów: do Luksemburga, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Monako i Holandii.

Miłego wieczoru!

P.S. Zapraszam do poprzedniego postu ;)

6 komentarzy:

  1. A co właściwie Ci odpisali, bo to zdjęcie fatalnej jakości. Mimo to gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odpowiedzi. Ja napisałam do Danii, do Mary i Frederika z okazji ich 10 rocznicy ślubu długi list i kartkę z życzeniami, po dwóch miesiącach przyszła odpowiedź. Byłam bardzo zawiedziona i rozczarowana, bo bardzo się postarałam.
    Odpowiedź to kartka ze sztywnego papieru ( format może ciut większy niż połowa kartki od zeszytu) z nadrukowanymi podziękowaniami. Na list nie było żadnej odpowiedzi :(

    Wysłałam też, chyba dwa lata temu kartkę z życzeniami świątecznymi- również nie dostałam odpowiedzi.

    W tym roku wysłałam gratulacje z okazji narodzin Charlotte i życzenia ślubne do Szwecji. Odzewu brak. Jednak wczoraj u Marleny na twiterze pojawiło się zdjęcie , które otrzymała jedna z czytelniczek jako odpowiedź na życzenia slubne. Może ja też dostanę?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia