01.09.2015

Najlepsza stylizacja Máximy - sierpień

Dziś nieduży wybór, tylko kilka stylizacji. 
Termin głosowania upływa 11 września.

1.

2.

3.

4.

***
Wiem, że od pewnego czasu nie pojawiają się notki tematyczne. Jak wiecie, od jutra niektórzy z nas (w tym ja) wracają do rzeczywistości, do szkoły. Przez kilka dni notki się nie pojawią, muszę wrócić do starego trybu dnia, trzeba się na nowo "wdrożyć" w obowiązki.
Ale obiecuję, że gdy tylko znajdę chwilę pojawi jakaś notka tematyczna z propozycji :)
Mam nadzieję,że mnie zrozumiecie. Są rzeczy ważne i ważniejsze ;)

5 komentarzy:

  1. Całkowicie Cię rozumiem :) Bądź spokojna, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stawiam na nr 1 ze względu na kapelusz ;) chociaż 3 też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez wahania wybrałam 1. Zachwyciła mnie ta stylizacja, kiedy tylko zobaczyłam w niej Maximę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia