09.11.2015

Księżna Viktória jest w ciąży!!!


Księżna Viktória i książę Jaime spodziewają się drugiego dziecka! 

Para ma już córkę, Zitę Clarę.  Dziecko przyjdzie na świat w lecie 2016 roku. Jeżeli to będzie syn, być może będzie on przyszłym księciem Parmy, ponieważ w rodzinie książęcej obowiązuje prawo salickie.

Gratulacje!

P.S. Post z wyjść rodziny królewskiej pojawi się jutro.
P.S.2. Gdy przeczytałam o "Royal Baby Netherlands" to pewnie wiecie jaka była moja pierwsza myśl (pomijam że przez to prawie dostałam ataku serca :D). Szkoda, ale cieszę się, że coś się będzie dziać w HRK.

7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc gdy przeczytałam na Twitterze Kingi że w Holandii będzie "royal baby" od razu domyśliłam się że chodzi o Viktórię ;) 2016 to będzie rok prawdziwego royal baby boom :D Wielka Brytania, Szwecja, Luksemburg, Holandia.... Ciekawe Kto nas jeszcze zaskoczy ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luksemburg? Czy przegapiłam coś ważnego?

      Usuń
    2. Imre i Kathleen zostaną rodzicami :)

      Usuń
  2. Irene ma same wnuczki, więc liczę na chłopca. Tym bardziej, że jeśli nie będzie żadnego chłopca w rodzinie, to nie wiadomo co dalej z tronem Parmy, a nie zanosi się, żeby Carlos miał jeszcze jakieś dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do P.S.2.- to by było największe zaskoczenie roku :P Ale Ariel to faktycznie ładne imię ;)

      Usuń
  3. Cudowna wiadomość ! czyżby 2016 okazał sie jak 2005 rok ? ;) mam nadzieje, ze ty razem to chłopiec.
    Irene ma wnuka, Karol ma nieślubnego syna: Carlosa Klynstra ur. 20 stycznia 1997, nosi nazwisko swojej matki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekamy na kolejna dzidzię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia