04.12.2015

List z Anglii + więcej



Otrzymałam dziś odpowiedź na mój list z Anglii. Wysłałam go trzy tygodnie temu, z okazji rocznicy ślubu królowej Elżbiety II i księcia Filipa.



Niestety nie otrzymałam żadnych zdjęć, jedynie dama dworu królowej podziękowała mi w imieniu królowej za życzenia.


Jest to trzeci królewski list w mojej kolekcji (mam jeszcze list z Hiszpanii i Holandii). Obecnie czekam na listy z Norwegii, Belgii i Anglii (od księcia Karola). Dwa dni temu wysłałam również list świąteczny do Danii i Hiszpanii.

***
Para królewska uczestniczyła dziś w obiedzie w Pałacu Noordeinde, na który zaprosili osoby, które zaszczyciły się jakimś szczególnym osiągnięciem.


Podobny obiad zorganizowano w kwietniu tego roku (link).

***
Jak podoba się Wam wygląd bloga ?

źródła:zbiory prywatne,www.vorsten.nl,www.koninklijkhuis.nl

3 komentarze:

  1. Gratulacje! Podoba mi się nowy wygląd bloga, jest bardzo przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotuj się na zawód - jeśli chodzi o listy. Z Danii dostaniesz tekturową kartkę z nadrukiem o treści podobnej do tej z listu i żadnego zdjęcia. A w odpowiedzi na kartke świąteczną- jesli Ci się poszczęści to odeślą Ci zdjęcie rodziny, zrobione w wakacje. Niestety nie wszyscy je otrzymują mimo wysłanej kartki. Czytałam,że 'ponoć' odpowiedź dostają Ci co czymś "zabłysną". Nie wiem, może trzeba ta kartkę samemu wykonaćlub po duńsku życzenia napisać, żeby przykuć Ich uwagę.

    Ja dostałam odpowiedź na życzenia z okazji 10 rocznicy ślubu M&F ale kartki świątecznej ani razu, choć wysłałam kilka razy.
    W tym roku wysłałam gratulacje z okazji narodzin Charlotte i życzenia z okazji ślubu dla CP&S. Odpowiedzi nie dostałam ani z WB ani ze Szwecji. Od tego czasu obiecałam sobie, że już nie wyślę żadnej kartki ani listu!

    Do Hiszpanii nigdy nie pisałam, ale widziałam kiedyś na fb, że otrzymał odpowiedź w formie listu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Ci się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...