22.12.2015

List z Monako


Po kilkunastu dniach otrzymałam dzisiaj odpowiedź na mój list od Monakijskiej Rodziny Książęcej. Bardzo ucieszyło mnie to, że w ogóle coś odesłali (w tym przypadku na Norwegii mocno się zawiodłam). Minusem jest to, że nie przysłali żadnych zdjęć.


Para książęca podziękowała mi za życzenia z okazji pierwszych urodzin bliźniąt.


Jest to mój czwarty list. Obecnie wysłałam listy do większości rodzin panujących, jak otrzymam odpowiedź podzielę się tym z Wami na blogu :)


8 komentarzy:

  1. Ja wciąż czekam na list z Monako,a wysłałam niecałe 3 tygodnie temu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja też czekam na swój oraz na 7 innych :p Jak na razie dostałam odpowiedź z Belgii z prześlicznym zdjęciem całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wydali żadnego oficjalnego zdjęcia z okazji roczku :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie otrzymałam nic z Norwegi szkoda że z Monako nie dołączuli zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia