04.01.2016

List z Monako #2

Dzisiaj w swojej skrzynce znalazłam odpowiedź na list, którego nie napisałam. Otóż, w kopercie była kartka świąteczna od Monakijskiej Rodziny Książęcej. Napisałam do nich jeden list, a to trzecia odpowiedź (to zakrawa o nękanie ;P). 

Wybaczcie, że jest do góry nogami


W środku kartki znajdują się życzenia świąteczne i noworoczne. Są napisane po francusku, angielsku i włosku.


Obecnie czekam na kilka listów, które wysłałam na Boże Narodzenie. W tym miesiącu planuję wysłać trzy listy: do księżnej Catherine, do księżnej Caroline i do księżniczki Beatrix.

9 komentarzy:

  1. Lepiej więcej niż mniej. Nie narzekaj...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie narzekam :D Może kiedyś wyślą mi zaproszenie do pałacu ;)

      Usuń
  2. Hej . A co ci wczesniej wyslali? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw karteczkę z podziękowaniami za życzenia z okazji urodzin bliźniaków (post pod nazwą "list z Monako" jest na blogu), a potem dosłali zdjęcie zrobione podczas święta narodowego ( zdjęcie jest na moim Instagramie, możesz zobaczyć po prawej stronie bloga)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj dostałam ;) tak jak Ty wysłałam tylko jeden list ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak suuper,gratuluję ;) Ja też dziś dostałam taką kartkę świąteczną. Myslalam,że już jej nie dostanę a tu proszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz już biografię Maximy? Wiem, że zamawialas jakąś po niemiecku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą biografię z innymi dwiema książkami dostanę w tym miesiącu. Mam jedną książkę o HRK, po niemiecku, z 2003 roku

      Usuń
  7. Ja wysłałam kolejne dwa listy wczoraj, do Charlene i Kate, ale na razie (mam nadzieję) to nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia