13.01.2016

Przyjęcie noworoczne - Dzień 2

Dziś para królewska wraz z korpusem dyplomatycznym uczestniczyła w przyjęciu noworocznym.


Oprócz króla i królowej obecna była księżniczka Beatrix i księżniczka Margriet z mężem Pieterem.


Na przyjęciu obecny był m.in. Pan Jan Borkowski, Ambasador RP w Holandii.


Królowa ma na sobie suknię od Mattijsa van Bergena, którą nosiła podczas wizyty w Japonii.


Która stylizacja bardziej się Wam podoba ? Ta z dzisiaj, czy z wczoraj ?


źródła:www.gettyimages.com,www.koninklijkhuis.nl,www.modekoninginmaxima.nl, Zimbio

8 komentarzy:

  1. Wczorajszy płaszcz podobał mi się bardziej, ale jeśli chodzi o sukienkę, to dziś jest zdecydowanie lepiej :) Ogólnie bardziej podoba mi się dzisiejsza stylizacja Maximy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobała mi się bardziej wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałeś ich nowej karty Boże Narodzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żałuję że takiej nie dostałam :/

      Usuń
    2. Jak wyglądają?

      Usuń
    3. Zdjęcie jednej jest w poście :Rodzina Królewska Życzy Wesołych Świąt.
      A druga to jest jakiś zimowy krajobraz, wiadomo że HRK kupiła je od UNICEFU

      Usuń
  4. a mi się podoba i płaszcz i sukienka, chociaż szkoda, że nie była długa ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia