21.03.2016

Nagroda dla Bizneswoman Roku 2016

Dziś wieczorem królowa Máxima wręczyła nagrodę dla Bizneswoman Roku.


Nagroda przyznawana jest już 35 raz. Jest to międzynarodowa nagroda dla kobiet-przedsiębiorców, mająca na celu promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet. Przyznawana jest w 18 krajach. Jej pomysłodawczynią jest Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, kobieta żyjąca w XIX wieku, była pierwszą na świecie właścicielką firmy produkującej szampan.




Kandydaci do nagrody są oceniani przez profesjonalne jury. Bierze się pod uwagę umiejętności organizacyjne, wpływ społeczny i skutki wynikające z działalności.


Kreacja królowej pochodzi od Natan. Miała ją na sobie podczas spotkania z amerykańską parą prezydencką.



źródła:www.refdag.nl,www.modekoninginmaxima.nl

8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Nawet ten naszyjnik mi się podoba, chociaż jest ciężki i dość krzykliwy.;)
    W pierwszej chwili przeczytałam Barbie-Nicole i zaczęłam się zastanawiać jakim cudem ktoś wymyślił takie imię w XIX wieku...^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przeczytałam Barbie- siła percepcji wygrywa :)

      Usuń
    2. Haha, przeczytałyście to co chciałyście przeczytać :D

      Usuń
  2. Maxima wyglądała ładnie, nawet ten naszyjnik pasował do bluzki.
    Przepraszam, że pytam, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam to co przeczytałam - ta nagroda jest przyznawana w 18 krajach czy 18 krajów wręcza jedną nagrodę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa nagroda, trzeba w końcu doceniać kobiety, a nie samych mężczyzn! ;) pięknie Maxi wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maxima wyglądała ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...