30.03.2016

Rodzina królewska powraca do obowiązków + odpowiedź z Danii

Po kilkudniowej przerwie rodzina królewska powróciła dziś do pełnienia obowiązków. Rano, królowa Máxima wzięła udział w sympozjum pt. "Edukacja muzyczna wspólnymi siłami". Wydarzenie miało miejsce w Konserwatorium w Amsterdamie.






Na sympozjum poruszano m.in. temat wychowania muzycznego w szkołach podstawowych.



Suknia królowej pochodzi od Natan, nosiła ją już w 2010 i 2014.

***
Później królowa odwiedziła Dorpshuis Ons Genoegen w mieście Nieuwer Ter Aa. Firma została uhonorowana nagrodą fundacji pary królewskiej, czyli Appeltjes van Oranje.




Nagroda zostanie wręczona w Pałacu Noordeinde w maju. Oczekuje się obecności króla, królowej i Beatrix.



***
Król przyjął dziś w Pałacu Noordeinde ambasadorów Francji, Kirgistanu i Algierii.




***

Otrzymałam dziś odpowiedź na mój list, który dwa tygodnie temu wysłałam do Danii:


Bieda, ale się cieszę, że coś przyszło :D

***
Dziś 15 rocznica ogłoszenia zaręczyn Willema Alexandra i Máximy!



źródła:www.koninklijkhuis.nl,www.refdag.nl,www.modekoninginmaxima.nl

9 komentarzy:

  1. Hm? A ja tylko zapytam gdzie jest post o Księżnej Mabel? Zaginął w akcji czy to było przyspieszone Prima aprilis?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :( chciałam sobie przeczytać a tu bum- ni widu, ni słychu :D ale dobrze, że się pojawi, bo jestem go bardzo ciekawa :)

      Usuń
    2. Musimy się więc uzbroić w cierpliwość.:]
      Patrząc na to zdjęcie sprzed 15 lat zastanawiam się co Maxima widziała w W-A? Totalnie nie mój typ...xD

      Usuń
    3. Nie tylko tron- nie liczy się uroda a wnetrze (dusza) człowieka.

      Ja też czekam na post o Mabel.

      Usuń
    4. Tak, tron zdecydowanie mnie przekonuje. Chociaż niekoniecznie do W-A.;)
      Aniu, myślę, że obie z Autorką tego bloga tylko sobie żartujemy.;) Oczywiście w sprawie tronu, nie urody Króla.;)

      Usuń
  2. Patrzac na wczorajsze zdjecia Maximy, stwierdzam, ze ten najszyjnik musial troche wazyc :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...