23.05.2016

Szczyt Innowacji 2016 + więcej

Dziś w amsterdamskim Pakhuis West odbyło się otwarcie "Szczytu Innowacji", organizowanego po raz piąty przez organizację TheNextWomen i miesięcznik OPZIJ.


Królowa Máxima miała zaszczyt przemówić w związku z pracą dla Sekretarza Generalnego ONZ, a także jako członek Holenderskiego Komitetu Finansowego.


"Moje przesłanie jest takie: uwierz w siebie i w swoją firmę!" - powiedziała.

Królowa podkreśliła także, że sytuacja kobiet-przedsiębiorców w Europie jest dużo lepsza niż w Pakistanie czy w Bangladeszu. Odniosła się również do tego, że kobiety utrzymują mniejsze wynagrodzenie i pracują w mniejszym wymiarze godzinowym niż mężczyźni.


Koronkowa suknia jest od Dolce&Gabbana.



***
27 kwietnia Willem Alexander obchodził urodziny i w związku z tym wysłałam życzenia urodzinowe. Trzy dni temu przyszła odpowiedź. Identyczną kartkę otrzymałam rok temu, kiedy wysyłałam życzenia do księżniczki Alexii (kto nie widział - LINK). Tak czy inaczej czekałam na nią około dwóch tygodni. Pomimo, że to tylko kartka, to cieszyłam się o wiele bardziej z niej niż z np. odpowiedzi z Wielkiej Brytanii. Nic nie poradzę, że mam fioła na punkcie Holandii ;)


Prawdziwa nowość przyszła dzisiaj. Od miesiąca wysyłam listy do prezydentów danych krajów. Odpowiedź, która nadeszła jest od prezydenta Austrii. Właściwie byłego prezydenta, ponieważ od dziś Austria ma nowego prezydenta (wiedziałam kiedy napisać ;D). Czekałam na nią 15 dni. Oprócz zdjęcia widać podpis prezydenta wraz z "dla Izabeli" :)


***
Podano dziś informację o wspólnym wyjściu króla Felipe, królowej Letizii i księżniczki Beatrix!


We trójkę będą obecni na otwarciu wystawy poświęconej Hieronimowi Bosch, holenderskiemu rysownikowi.


źródła:www.refdag.nl,

1 komentarz:

  1. Super informacja o tym wspólnym wyjściu :)
    Gratuluję otrzymania odpowiedzi i dedykacji!
    Ja pisałam kiedyś do byłego przezydenta Polski ale bez odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...