01.09.2016

Máxima w Indonezji - III

Królowa Máxima zakończyła dziś swoją wizytę w Indonezji. Spotkała się dziś z prezydentem tego kraju, Joko Widodo.


Królowa miała okazję spotkać się już w prezydentem w tym roku (LINK), kiedy ten odwiedzał Holandię.



Spotkanie trwało około 10 minut. Na koniec królowa wpisała się do księgi pamiątkowej.


Nie wiem jak Wy, ale ja cieszę się, że Máxima ponownie ubrała suknię od Valentino. Wygląda w niej epicko :)





Zdjęcia: Cotilleando, Reformatische Dagblad

8 komentarzy:

  1. Mi niestety nadal ta sukienka nie przypadła do gustu (nie wiem co ze mną jest,ale nie umiem się do niej przekonać: ).Ale sandałki są zabójcze i będę takich szukać.Skradły moje serce: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka i mi się nie podoba, a buty faktycznie są świetne

      Usuń
    2. Ta sukienka i mi się nie podoba, a buty faktycznie są świetne

      Usuń
    3. A ja mam na odwrót:D Uważam że sukienka jest świetna a buty mi się nie podobają i jak dla mnie optycznie "skracaja" Maximie nogi

      Usuń
    4. No to mi nie podoba się ani sukienka, ani buty :D
      Być może to kwestia dobrania, uważam, że trochę za dużo się dzieje: tu jakaś plaża, coś a'la Hawaje, a tu buty w ostrej czerwieni :)

      Usuń
  2. fakt, Maxi pasują takie sukienki i ładnie w nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest fajna, wakacyjna, bardzo na plus niestety nie pasują do niej czerwone buty. Choć same są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia