12.09.2016

Strój królowej Máximy na Prinsjesdag - spekulacje


Prinsjesdag zbliża się wielkimi krokami, dzisiaj zastanowimy się co może założyć królowa Máxima na ten ważny dzień ?

Post o poprzednich stylizacjach królowej znajdziecie TUTAJ.
 Oto moje propozycje:

Zestaw 1 

Suknia: Jan Taminiau


Torebka: Valentino


Kolczyki: Cartier


Zestaw 2

Suknia: Jan Taminiau


Kolczyki: Steltman



Zestaw 3

Suknia: Oscar de la Renta


Kolczyki: Vita Israel (zbiory królewskie)


Torebka: LK Bennett


Zestaw 4

Suknia: Georges Hobeika


Kolczyki: Laura Noetinger (Kolekcja królewska)


Zestaw 5

Suknia: Georges Hobeika


Torebka: Natan


Zestaw 6

Suknia: Georges Hobeika


Kolczyki: Kenneth Jay Lane



Torebka: Namu Lux


Oczywiście dopełnieniem całej stylizacji będzie Order Lwa Niderlandzkiego, który widzimy na powyższym i poniższym obrazku (oczywiście chodzi o niebiesko-pomarańczową szarfę):


Który zestaw najbardziej się Wam podoba ? A może macie jakieś swoje propozycje ? Czekam na Wasze komentarze.

Mnie osobiście podobają się 4 stylizacje, jednak na ten moment stawiam na nr 5!


8 komentarzy:

  1. Również jestem za piątym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo jestem ciekawa kreacji Maxi, ja jestem za zestawem 3 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem bardzo ciekawa. Ładne propozycje przedstawiłaś, trudno się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśliby wybrała 3lub 4wyglądałaby zabójczo.Przedstawiałaś przepiękne stylizacje,powinnaś być stylistyką Maximy -trafiłaś w jej gust,a jednocześnie jest elegancko,królewsko,bez kontrowersji.Kto wie co Cię czeka,ale masz Izo talent: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się ;)
      Nie mogę się już doczekać 20, karty zostaną odkryte :)
      Na razie czeka na mnie "Król Edyp" do przeczytania :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia