15.10.2016

Królewskie listy: lipiec-wrzesień 2016


Kraj: Monako.
Okazja: Piąta rocznica ślubu księcia Alberta II i księżnej Charlene.
Ile czekałam?: 3 tygodnie.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księcia Williama.
Ile czekałam?: Miesiąc.



Kraj: Holandia.
Okazja: Urodziny księżniczki Alexii.
Ile czekałam?: 3 tygodnie.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księcia George'a.
Ile czekałam?: Prawie miesiąc.



Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny królowej Elżbiety II.
Ile czekałam?: 4 miesiące (ale było warto :D).


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księżnej Camilii.
Ile czekałam?: Prawie 2 miesiące.



Kraj: Rumunia.
Okazja: Śmierć królowej Anny.
Ile czekałam?: Miesiąc.


Kraj: Wielka Brytania.
Okazja: Urodziny księcia Harry'ego.
Ile czekałam?: Dwa tygodnie.



Kraj: Belgia.
Okazja: Urodziny królowej Paoli.
Ile czekałam?: 2,5 tygodnia.


18 komentarzy:

  1. Ja już czekam 4 msc na list od Królowej Elżbiety i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z Rumunii :o *myśli, dlaczego nie napisała* :D Gratulacje!!!
    Na kartkę od Elżbiety II czekam już pół roku, ale może w końcu się doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo a kiedy wysłałaś kartkę do Elżbiety? W czerwcu?

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy są listy, na które nie dostałaś odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwecja. Ale to chyba nie powinno dziwić...

      Usuń
  5. Ile się zwykle czeka na list z Belgii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc, półtora. Chociaż na jeden list nie otrzymałam odpowiedzi.

      Usuń
    2. Ja właśnie też nie otrzymałam odpowiedzi. Napisałam bez okazji do Królowej Matyldy długi list ale odpowoedz na niego nigdy nie przyszła..A jak było z tobą? ;)

      Usuń
    3. W minionym roku wysłałam do Elisabeth z okazji urodzin. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi.

      Usuń
    4. Ja właśnie myślałam by wysłać w tym roku z okazji urodzin ElizaBeth, ale w takim razie sobie odpuszczę..

      Usuń
    5. Ja jednak zaryzykuję i wyślę, zobaczymy co z tego będzie ;)

      Usuń
  6. Izo na listy od kogo czekałas najkrócej, od początku tego jak zaczęłaś wysyłać listy a od kogo najdłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najkrócej to chyba z Monako (koło 10-12 dni), a najdłużej kartka od EII,poza tym na wiele listów nie dostałam odpowiedzi.

      Usuń
    2. Ale kolekcja i tak robi wrażenie :) Zazdroszczę odpowiedzi od Camilli (ja zapomniała wysłać :D), na odp od Elki jeszcze czekam, jednak mam cichą nadzieję, że dojdzie :)

      Usuń
  7. super post, gratulacje :)

    zapraszam na mój blog: blogowaniezk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci tych wszystkich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...