06.12.2016

Spotkanie z harcerzami


Królowa Máxima spotkała się dziś z 25 harcerzami w Pałacu Noordeinde oraz z dyrektorami zarządu Scouting Nederland. Młodzi skauci podzielili się swoimi doświadczeniami z królową oraz opowiedzieli o tym co robią w związku z harcerstwem.


Dziesięcioletni Matteo powiedział potem: "Nie wiem, co jest najlepsze w harcerstwie, istnieje tak wiele przyjemnych rzeczy. Najlepsze jest to, z pewnością, że jeśli będziemy pracować razem, dużo zdziałamy. Czuję się zaszczycony, że mogę powiedzieć dzisiaj o tym królowej. Królowa była bardzo miła. Jestem bardzo szczęśliwy!"


Szacuje się, że w Holandii czynnie działa 100 tysięcy skautów. Máxima jest patronką Scouting Nederland od 2005.


Máxima nosiła dziś sukienkę od Natan, którą widzieliśmy już dwukrotnie {2010 i 2015}.


***

Księżniczka Amalia świętuje jutro 13 urodziny! Mało prawdopodobne, byśmy doczekali się nowych zdjęć. Post z zeszłego roku znajdziecie TUTAJ.


Zdjęcia: Mode Koningin Maxima, Scouting Nederland, Vorsten

3 komentarze:

  1. Ja zawsze marzyłam, żeby być w harcerstwie. Jednak w mojej miejscowości nie było czegoś takiego. Maxima i jej piękny uśmiech :) Bravo za recykling ubrań. który to już raz w tym roku???

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie byłoby, gdyby jednak pojawiły się zdjęcia z okazji urodzin Amalii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo liczyłam na nowe zdjęcia Amalii z okazji urodzin, pałac mógłby się bardziej postarać w końcu to przyszła królowa Holandii a urodziny ma się tylko raz w roku.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...