18.04.2017

"Nieraz rano zabolał łeb, I mówili zmiana klimatu" - śmieszne momenty



Dzisiaj spojrzymy na króla z nieco innej perspektywy :) Wybrałam kilkanaście gifów związanych z Willemem, które (wspólnie z moimi drogimi blogowymi koleżankami Asią, Anią i Martyną) opatrzyłam różnymi tekstami.

Ciekawe, który okaże się waszym ulubionym :)


A ten ruch znacie?


Máxima: Kochanie kolacja! 
W-A: Oh no tak, zapomniałem. Czekam na was jutro, moi kochani! 


W-A: Wiesz Kate, też lubię tak sobie pozować...
Kate: O tak?



Przyszła pizza!


W-A: A widzisz, wystarczy tyle i każdy facet twój!


Bob Budowniczy zawsze da radę...


Już chwila, co ja tu mam.... Aaa, proszę bardzo!


Królu, mój królu, kope lat!


Patrz i ucz się od króla...


Super ja... Eee chwilkę, nie mówisz o mnie?


DJ Willy rozkręca imprezę!


W-A: Kochanie najnowsza kolekcja Natan będzie nazwana twoim imieniem! 
Maxima: Nie dotykaj mnie teraz!


Oo dobrze, tam za uchem...


"Moi drodzy Holendrzy, ogłaszam dzisiejszy dzień dniem Króla Pilsnera. Pijcie do woli. Bez odbioru".


 W-A: Noo, Maxi powiedz to, nie wstydź się...


Uwaga, nadchodzę...


Graj dalej, dalej...

7 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest doskonałe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Pijcie do woli. Bez odbioru" mnie rozwaliło hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, Maxi powiedz to, nie wstydź się... - moim ulubionym :)
    Zaraz za jest to z Kate o pozowaniu i DJ Willy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie rewelacja chociaż to z pieskiem też słodkie :) król wygląda na bardzo wesołego i pogodnego :) myślicie ze będą odpowiadać na życzenia urodzinowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże, sądzę, że tak :)

      Usuń
  5. Wg mnie najfajniejsze jest DJ WIlly! Widać, że W-A ma fajne poczucie muzyki!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...