09.08.2017

Król i księżniczki są już w Argentynie + więcej

Vorsten

Dzisiaj w południe czasu polskiego do Buenos Aires przybył król Willem-Alexander z córkami. Pogrzeb Jorge Zorreguiety, zgodnie z argentyńskim zwyczajem, odbędzie się jeszcze dzisiaj. 

Premier Holandii, Mark Rutte złożył kondolencje rodzinie królewskiej. Zapowiedział też, że nie weźmie udziału w pogrzebie.

W dzisiejszym dniu musimy łączyć się w bólu z królową Máximą, która straciła ojca, a nie oceniać postępowanie Zorreguiety. Nigdy nie spotkałem się z nim, nie mieliśmy ze sobą osobistych relacji. Życzę parze królewskiej i jej córkom oraz innym członkom rodziny królewskiej dużo siły w tym trudnym czasie.

Pojawiły się dziś zdjęcia królowej Máximy pod jej dawnym domem w Buenos Aires w dzielnicy Recoleta.



Już teraz zapowiadam, że jeśli pojawią się jakieś zdjęcia z pogrzebu, to z powodu uszanowania prywatności rodziny, nie pojawią się one na blogu.

3 komentarze:

  1. Widać smutek na jej twarzy, ojcic jaki by nie był to ojciec. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropne,że nawet w momencie śmierci ojca paparazii nie dadzą spokoju,nie uszanują prywatności.
    Bardzo współczuję Maximie,że z takiego powodu musiała wrócić do ukochanego kraju.Przecież w październiku jeszcze jej ojciec słuchał jej wykładu w Buenos Aires...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykre jest to, że nie nie dano jej spokoju! Sensacja, róbmy zdjęcia...
    Bardzo mi jej żal w tej całej sytuacji. Sama niedawno byłam w żałobie po stracie 2 bardzo mi bliskich osób i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mi wtedy jeszcze robił zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia